WoWka

Bez obrazku

Menu

Průvodce pro začátečníky

Achievements

Historie
Patch
Mapa stránek
 

Hra

Úvod do hry
Přehled
Rasa
Povolání
Profese
Frakce
Předměty
Doprava
Svět
Města
Lokality
Dungeony a Raidy
Průvodce hráče
Player vs. Player
F. A. Q.
 

Datadisky

Mists of Pandaria
Cataclysm
Wrath of The Lich King
Burning Crusade
 

Sekce

Kouzla Cataclysm

Kouzla Cataclysm Pets

Kouzla WotLK
Kalkulátor talentů EN

Bojový peti

Eventy
 
Bez obrazku

Patch > 3.x - Wrath of the Lich King

5.x - Pandaria | 4.x - Cataclysm | 3.x - WotLK | 2.x - BC | 1.x - World of Warcraft | 0.x - Beta

 

Patch - 3. 3. 0.

 

Datum: 8. 12. 2009
Verze: 10958
Poznámka: Fall of the Lich King

Icecrown Citadel: The Frozen Halls

Objevující se přes strnulé pustiny Northrendu, Icecrown Citadel očekává, ty kdo chtějí vidět Lich King a jeho Scourge ponížené a hrozbu představující z tváře Azerothu. Hrdinové, co riskují uvnitř, budou čelit některé z největších viděných hrůz. Ale předtím než vpadnete do hlavní brány citadely, vábí alternativní prostředky vstupu. Cestujte skrz tři oddělených křídel z nového dungeonu peti hráčů, Icecrown Citadel: Frozen Halls, a následování Jaina Proudmoore či Sylvanas Windrunner do oblasti Lich Kinga.

Icecrown Citadel: The Frozen Throne

Skrz celý Northrend bylo mnoho bitev bojované proti hanebný Scourge. Nespočetné životy byly ztracené od Aliance a Hordy, poprvé dosáhli těchto zamrzlých odpadů, ale vítězové Azerothu stále pochodují vpřed -- a Icecrown Citadel, základní kámen Scourge síly a základ domova Lich King, je jejich hlavní cíl. Tirion Fordring a Argent Crusade vytvořili smlouvu s Darion Mograine a Knights of the Ebon Blade od Ashen Verdict. Tito koaliční nejsilnější bojovníci, spolu s vedením z Aliance a Hordy, bude vést obvinění proti citadele. V nový raid dungeon Icecrown Citadel, nejmocnější z Azerothu, bude čelit děsivým výzvám před stoupem do Frozen Throne, kde je Lich King a jeho runový meč Frostmourne, a bude očekávat hrdiny k jejich  smrti...

Cross-Realm Dungeon Finder

Dungeon Finder je nyní k dispozici, poskytující hráčům rychlý a snadný přístup ke stranám pěti hráčů. Tato vlastnost spojuje všechny oblasti uvnitř bojové party používání pokročilého dohazování systému, dělá to snadnější hráčům všech úrovní k nalezení dungeon party. Navíc, hráči mohou sklízet dodatečné odměny přes Dungeon Finder výběrem volby Random, která je k dispozici pro pick-up a předformované skupiny. Vyzkoušejte podrobněji část User Interface.

Getting Started and Quest Tracking

Řada změn byla přidaná do World of Warcraft předběžné zkušenosti, včetně aktualizace charakteru a informace povolání v obrazovce výběrem charakteru, víc velké informace s obrázky, zlepšené obnovení zdraví a many v nižších úrovních, a upravení k různým navrženým povoláním, aby to usnadnilo hráčům k začátku. Navíc, byla přidaná celá nová quest-tracking k napomání hráčům v nalezení cílů, včetně nové funkčnosti rozhraní v quest lgou, mapa (klávesa "M"), a panel Cílů.

 

General

  • Icecrown Citadel
    • Tři samostatné 5ti členné dungeony – The Forge of Souls, Pit of Saron, a Halls of Reflection – obsahující všechny nové výzvy a úkoly objevů, čekají hráče v normálním a Heroic modu.
    • 10- a 25-členné výzvy čekají na hráče v Icecrown Citadel. Pouze když budou všechny úkoly v raid dungeonu překonány, můžou hráči odemknout těžké režimy jednotlivých bossů.
  • Tvorba postavy: Popisy ras, povolání a kombinací rasa/povolání  budou zlepšeny, aby poskytly novým hráčům lepší představu o úlohách a výhodách každého povolání a rasy.
  • Dazed: Kreatury útočící na hráče zezadu již nemohou způsobit hráči na levelu 1-5 dazed a byla snížena šance na způsobení dazed u hráčů na levelu 6-10.
  • Knockback neshodí hráče z mounta.U fly mountů knock back také neshodí hráče pokud bude v delší vzdálenosti.
  • Nová emoce  /welcome. /welcomes target (postava říká  “hello”), a také nová  /yw znamená  "you're welcome."
  • Mnoho z doprovodu zametá s knockback efekty již nebude zasahovat pety hráčů.
  • Levely 1 již nebudou startovat s jídlem a pitím v batohu.
  • Attack = Auto Attack. Tooltip byl změněn, aby odrážela skutečnost, že hráč bude nadále automaticky útočit na cíl.
  • Meeting Stones: Pro použití  Meeting musí mít hráč minimální level 15. Ale už neexistuje maximální level pro použití MS, zkrátka to znamená ,že lvl 15 portne 80level.

Classes: General

  • AoE Damage Caps: Přepracovali jsme způsobu oblasti poškození je opatřené víkem při zasažení mnoha cílů. Namísto tvrdé celkové dané poškození, hra nyní celkové dává poškození v hodnotě rovné poškození kouzlu, aby dávalo, jestli zasáhne 10 cílů. Jinými slovy, jestli kouzlo dělá 1000 poškození každému cíli, tak zasáhne 10 cílů pro každého 1000, ale s víc než 10 cíle, každý cíl by dostal 1000 poškození dělené počtem cílů. 20 cílů by bylo zasaženo pro 500 poškození v každém příkladu.
  • Attack: Úroveň 1 druidi, mágové, priesti, a warlockové již nebudou začínat s Attack tlačítkem umístěným na jejich action baru jako standardně.
  • Default Equipment: Začínající zbraně jsou nyní více jednotné. Rogues nyní začínají s párem vybavených dýk. Všechny další povolání kromě šamanů začínají s vybavenou 2ruční zbraní a požadovaná schopnost je známá. Shamans začínají s 1ruční zbraní a štítem, jak více prospěchu ze štítu než z 2ruční zbraně.
  • Glancing Blows: Mage, warlock, and priest již nebudou mít zvýšenou šanci na jejich melee útoky, které budou mít glancing blows; poškození trest kvůli jejich glancing blows je stejný, pokud jde o jiné povolání.
  • Health a Mana Regeneration: Tyto zlepšení obnovy byly zvýšené na 200% pro nižší úroveň charakterů. Jako zvýšená úroveň hráčů, obnova se postupně snižuje, navrácení se do normální sazby v úrovni 15.
  • Pet Resilience: Veškerý peti hráče nyní dostanou 100% jejich hlavní resilience.
  • Spell Mana Cena: Tyto cena byly snížená téměř všech nižších úrovní ranky kouzel. Obecně, jestli se kouzlo snížilo v ceně s vyšší úrovní ranku v patch 3.2.0, že kouzlo nyní má sníženou cenu ve všech ranků. Navíc, kouzla naučený před úrovní 20 se sníženým časem kouzlením a/nebo trváními dokonce dál ještě snížený cenu many, poměrně k jejich snížení času kouzlení nebo poškození.
  • Taunt Diminishing Returns: Přepracovaný systém pro klesající návratnosti na Taunt, tak že kreatury se nestávají odolný proti Taunt až do po 5 Taunts mají platný. Trvání účinku Taunt bude snížený o 35% namísto 50% pro každý platný taunt. Navíc, největší kreatury na světě nebudou vůbec ovlivněný Taunt ubýváním navrácením. Kreatury jen bude mít Taunt ubývání navrací, jestli mají být přesně označené pro to založené chování na designu daného setkání.

Postavy: General

  • Orcové a troll shamani mají nyní jedinečné umění vytváření totemů.
  • Bonus Atribut Postav: Tyto bonusy byly překalibrovaný, aby se vyrovnaly množství začínání zdraví na různých postavách. Všechny postavy začínají se standardizovanou úrovní životní síly, s výjimkou orků, trpaslíků a taurenů, kdo nyní začíná s 1 extra bodem životní síly. Pro každé povolání, bonusy a tresty ke všem atributům byly přizpůsobené, tak že každá postava má rovnající se atribut celkově.
  • Will of the Forsaken nyní sdílí 45 sekund cooldown s podobnými efekty, včetně Medallion of the Horde, Titan-Forged runes, Insignia of the Horde, atd.

PvP

  • Arenas
    • Všechny schopnosti, které mají základní cooldown  10 minut nebo déle, nelze použít v Arenách. snížené z 15 minut.
  • Battlegrounds
    • Battleground Zkušenost: Battleground zkušenosti získané nyní na základě na úrovni získávání zkušenosti hráče, než nejvyšší možnou úroveň hráče v Battlegroundu.
    • Všechny levely 71-80, které budou mít aktivní Battleground daily questy dají navíc ke stávajícím odměnám ještě 25 Arena pointů.
  • Wintergrasp
    • Nyní musíte mít následující ranky stavění nebo pilotování vozidla.
      • Rank 2: Build/pilot Catapults.
      • Rank 3: Build/pilot Demolishers.
      • Rank 3: Build/pilot Siege Engines.

Dungeons & Raids

  • Naxxramas
    • Hráči nebudou muset zabít závěrečné bossy, aby se portovali k Spahironovi . Bude přidaná koule na teleportaci.
  • Oculus
    • Azure Ring Guardians dosah ohrožení změněn z 50 na 40 yardů.
    • Sníženy HP a mana u bossů.
    • Ring-Lord Conjurers and Sorceresses vysí v balení po 5-ti místo po 4-řech.
    • Vehicle scaling zlepšeno pro vetší power.

Povolání

Death Knight

  • Army of the Dead: Cooldown na této schopnosti byl snížen z 20 minut na 10 minut. Poškozená Armády Ghoul soul poklesly o 50%. Nelze použít v Arenách
  • Raise Ally: Cooldown na této schopnosti byl snížen z 15 minut na 10 minut. Nelze použít v Arenách.
  • Rune of the Stoneskin Gargoyle: je přidaná runa i do jednoruční verze.
  • Rune Strike: Ohrožení na této schopnosti zvýšeno přibližně o 17%.
  • Talents
    • Unholy
      • Night of the Dead: Snižuje poškození vašich mazlíčků o 45/90%, ale již se vztahuje na oblast-v-effect škody způsobené ostatními hráči. Kromě toho, tento talent nyní snižuje cooldown Army of the Dead o 2/4 minut, z 5/10 minut.
      • Scourge Strike: Předěláno. Základní schopnost se zabývá 50% poškození zbraně plus další částku jako fyzické poškození. Nicméně, pro každou nemoc, smrt rytíře na cíl, bude cíl přijmout další shadow damage ve výši 25% fyzické škody, které napáchala.
      • Unohly Blight: Tento talent nyní jedná jenom 10% Death Coil damage jako damage-over-time účinek na cíl.

Druid

  • Prowl: Tato schopnost již má více ranků a snižuje rychlost pohybu o 30%.
  • Rebirth: Cooldown na toto kouzlo byl sníženo z 20 minut na 10 minut. Nelze použít v Arenách.
  • Rejuvenation: Základní doba na všech rancích je nyní 15sekund.
  • Tranquility: Cooldown na toto kouzlo bylo sníženo na 8 minut, oproti 10 minutám.
  • Talents
    • Balance
      • Eclipse: Tento efekt nebude znovu aktivovat do 15 sekund na jeden typ střelby účinku Eclipse, vedle stávajících 30-druhé cooldown u každého typu Eclipse. Kromě toho, Eclipse nyní poskytuje 40% šanci na kritický úder Starfire a 40% větší škody na Wrath, a to z 30%.
      • Force of Nature: Zvýšeno HP u vašich Treantu.
    • Feral Combat
      • Predatory Strikes: The Predatory Strikes má o 8sekund delší trvání.
    • Restoration
      • Gift of the Earthmother: Přepracováno. Tento talent nyní zvyšuje spell haste o 2/4/6/8/10% a snižuje základní globální cooldown u Lifebloom o 2/4/6/8/10%.
    • Pets
    • Avoidance (passivní):Nyní snižuje damage vašemu petovy bere z AOE damage o 90%, ale již nebude platit pro AOE damage způsobeného jinými hráči.

Hunter

  • Call Stabled Pet: Cooldown zmenšeno z 30 na 5 minut. Nelze použít v Arenách.
  • Deterrence: Nyní také zvyšuje šance pro ranged attacks miss  hunter o 100% Při použití huntrem.
  • Misdirection: Přepracováno. Místo konečného poplatku. Začíná 4-druhý časovač, kdy lovec pomocí Misdirection provádí (vytváří) hrozbu útoku, během kterého všechny hrozby vytvářené lovcem jdou na přátelské cíle. Kromě toho může více lovců mrhat ohrožení na stejné přátelské cíle současně.
  • Talents
    • Beast Mastery
      • Intimidation: Je li pet v boji „melee“ vyzván k omráčení cíle učiní tak okamžitě místo toho aby použil Intimidation až po svém útoku.
  • Pets
    • Avoidance: Tento talent byl nahrazen talentem Culling the Herd. Lovcovi petové  stejně jako všechny ostatní třídy „pets“. Toto ustanovení se nevztahuje na plochu-z-effect škody způsobené ostatními hráči.
    • Cower: Přepracováno. Tato abilita nyní nezpůsobuje ohrožení, a redukuje damage obdržene petem o 40% na 6. Při coweringu petova rychlost o 50% zvýšena oproti normálu. Cower má nyní jen 1 rank a je k dispozici na 20lvl.
    • Culling the Herd:Tento talent peta byl nahrazený talentem Avoidance ve stromu peta (Hunter peti nyní získávají výhodu automaticky bez výdaje talent bodů). Odstranění Herd zvýšení peta a hunter poškození o 1/2/3% na 10 sekund vždy, když pet jedná critical strike s Claw, Bite, nebo Smack.
    • Demoralizing Screech: Redukování attack power zvýšeno o 40%, rovnající se maximální možný attack power snížení schopnosti jiných ranků.
    • Improved Cower: Přepracováno. Tato agilita nyní snižuje rychlost pohybu o 50%/100%.
    • Pet Leveling: Huntrovi peti nyní dostávají 5%  experience od huntera, místo 10%.
    • Venom Web Spray: Dosah zvýšen z 20 yardů na 30 yardů.
    • Web: Dosah zvýšen z 20 yardů na 30 yardů.
    • Wolverine Bite: Tento talent je nyní povolen, i když dá pet kritický útok.

Mage

  • Talents
    • Arcane
      • Arcane Empowerment: Tento talent nyní dává 1/2/3% damage done na 10 sekund když mage dostane dostane kritický úder s Arcane Explosion, Arcane Missiles, Arcane Barrage, nebo Arcane Blast. Tento účinek je výhodny  s Ferocious Inspirace a Retribution.
    • Fire
      • Burning Determination: Místo imuniti na 10 sekund to je nyní 20 sekund.
      • Dragon's Breath: Cena mana na tomto kouzlu významně snížena.
      • Firestarter: Při spuštění tohoto talentu, je další Flamestrike instantní a kromě toho je snížena cena many.
      • Improved Scorch: Debuff u tohoto kouzla se nyní nehromadí, ale stačí jej dát jenom jednou.
    • Frost
      • Deep Freeze: Při omráření cíle Deep Freezem daváte větší dmg než obvykle. Kromě toho, když tato možnost škod, které již nebude spotřebovávat dvě Fingers of Frost pro ty, kteří mágové s talentem Shatter. Fingers of Frost pro  magy se Shatter talentem.
      • Fingers of Frost: Tento talent se nyní spustí okamžitě, když je cíl zmražen.
  • Pets
  • Avoidance (passivní):Nyní snižuje damage vašemu petovy bere z AOE damage o 90%, ale již nebude platit pro AOE damage způsobeného jinými hráči.
  • Mirror Image: HP u tvých obrazů zvýšeno.
  • Water Elemental: Snížená cena mana u Water Frostbolt.

Paladin

  • Divine Intervention: Tento spell zruší z targetu debuffy  Exhaustion a  Sated. A krom toho sníženo cooldown z 20 na 10minut. Nelze použít v Arenách.
  • Flash of Light: Toto kouzlo již nezpůsobuje heal-over-time pokud má hráč talent Infusion of Light.
  • Lay on Hands: LoH vám dá Forbearance debufff, ale na ostatní tento debut neplatí.
  • Talents
    • Holy
      • Aura Mastery: Efekt tohoto talentu se snížil v trvání o 6 sekund.
      • Infusion of Light: Tento talent nyní spůsobí paladinovi že Flash of Light spell bude healovat target 50/100%  z Flash of Light healingu po dobu 12  sekund.
    • Protection
      • Divine Guardian: Divine Guardian: Tento talent již nebude zvyšovat množství damage převedené k paladinovi od Divine Sacrifice. Místo toho způsobuje všem členům raidu a party, aby vzali 10/20% snížené damage, zatímco je Divine Sacrifice aktivní. Navíc, trvání bylo změněné k 6 sekundám, avšak účinek nebude omezený, kdy je Divine Sacrifice odstraněný před jeho plným trváním.
      • Divine Sacrifice: Divine Sacrifice: Předělaný. Účinek Divine Sacrifice je nyní jenom partě amaximální damage, které může být přenesené je nyní omezené na 40% paladinovo HP krát počtu členů party. Navíc, chyba, která dovolila Divine Sacrifice někdy trvat navzdory dosahující jeho maximálního damage bylo opraveno. Divine Sacrifice nyní přerušen, jakmile jeho maximální hodnota damage je překročená ze všech okolností. Konečné damage, které snižuje paladinovo HP pod 20%, bude nyní účinek brzy přerušen.
    • Retribution
      • Repentance: Tento efekt se zruší, když použijete Righteous Vengeance.

Priest

Divine Hymn: Cooldown zmenšeno z 10minut na 8.

  • Power Word: Shield: Štít nyní půjde dát i na lidi, kteří s vámi nejsou v raidu nebo partě.
  • Talents
    • Shadow
      • Improved Devouring Plague: Zvýšeno periodické damage na  10/20/30% z původních 5/10/15%.
      • Mind Flay: Dosah zvýšen na 30 yardů, z 20.
      • Shadowform: Tento talent také nyní způsobuje Devouring Plague a Vampiric Touch k přinášení prospěchu z haste. Oba periodická délka a trvání těchto kouzel bude snížená haste. Navíc, cena mana byla snížená z 32% na 13% ze základu many.
      • Vampiric Embrace: Tento talent nyní poskytuje 30 minut buff, který nemůže být odčarovaný, namísto cílový debuff a jenom obnovuje léčení na jednotlivý cíl shadow poškození kouzel.
  • Pet
    • Avoidance (passivní):Nyní snižuje damage vašemu petovy bere z AOE damage o 90%, ale již nebude platit pro AOE damage způsobeného jinými hráči.

Rogues

  • Deadly Poison: Navíc k jeho existujícím účinkům, kdy rogue aplikuje Deadly Poison na cíl, který již dosáhl maximálního množství užití, toto také spustí jed, který je rogue použije na jinou zbraň.
  • Dual Wield: DW nyní na levelu 1. K naučení.
  • Stealth: Tato schopnost již bude mít více ranku. Při aktivaci libovolného ranku (od levelu 1) bude rogua chodit rychlostí 70 % z normální chůze.
  • Talents
    • Assassination
      • Improved Poisons: Zvýšen bonus na aplikování Deadly posion .
      • Murder: Zvyšuje veškerý poškození způsobené proti Humanoid, Giant, BeastDragonkin1/2%. Neplatí však v Icecrown.
    • Subtlety
      • Preparation: Cooldown sníženo na 8 minut, z 10 minut.
      • Filthy Tricks: Tento talent redukuje cooldown pro  Preparation o 1.5/3 minut nově to bude však 2.5/5 minut.

Shamans

  • Earth Elemental Totem: Cooldown tohoto totemu byl snížen z 20 minut na 10 minut. Nelze použít v arénách.
  • Fire Elemental Totem: Cooldown tohoto totemu byl snížen z 20 minut na 10 minut. Nelze použít v arénách.
  • Fire Nova Totem: Tento totem byl nahrazený s novým kouzlem, Fire Nova, který je k dispozici v stejných ranků jako starý Fire Nova Totem. Existující charaktery se budou automaticky učit toto nové kouzlo místo totemu. S aktivním Fire Totemem, šamané budou schopní pužívat Fire Nova (ohnivé kouzlo) vysílat stejné AoE damage jako starý Fire Nova Totem z aktivního Fire Totemu, není spotřebovací totemu postupem času. Fire Nova aktivuje 1.5 sekundy global cooldown, kdy byl použit a má 10 sekund spell cooldown. Kouzelníci musí být okolo 30 yardů totemu k použití této schopnosti, ale nemusí být uvnitř zorného pole totemu.
  • Reincarnation: Cooldown na tomto kouzle byl snížený z 60 minut dolů na 30 minut.
  • Talents
    • Elemental Combat
      • Elemental Mastery: Talent se aktivuje při kritikal zásahu a nyní bude zvyšovat haste o 15%.
      • Improved Fire Nova Totem: Přejmenováno na Improved Fire Nova. Talent zvyšuje damage o 10/20% a redukuje cooldown o 2/4 sekund.
    • Enhancement
      • Earth’s Grasp: Snižuje cooldown u  Stoneclaw a Earthbind totemů o 15/30%.
    • Restoration
      • Improved Reincarnation: Tento talent snižuje cooldown u Reincarnation o 7/15 minut, místo 10/20 minut. Nejde použít v arénách.

Warlock

  • Create Soulstone: Cooldown a doba použití snížena na 15minutt. Nelze použít v Arenách.
  • Talents
    • Affliction
      • Improved Drain Soul: Zredukování ohrožení z  10%/20%, na 5%/10%.
      • Improved Felhunter: Redukováno cooldown felhunterova Shadow Bite o 2/4 sekund.
      • Shadow Mastery: Zvýši damage felhunterova Shadow Bite o 3/6/9/12/15%.
    • Demonology
      • Decimation: Přepracován. Při Shadowboltu, Incineratu nebo Soul fire uberete více než 35% HP, zredukuje to váš čas kouzlení o 20/40%¨na  8 sekund. Soul Fires a Soul Fire nebude stát žádný soul shard.
      • Demonic Pact: Talent zvyšuje Warlokův bonus damage o 1/2/3/4/5%.
      • Molten Core: Tento talent nyní zvyšuje trvání Immolate o 3/6/9 sekund a poskytuje 4/8/12% šanci k získání účinku Molten Core, kdy Corruption jedná poškození. Molten Core účinek posílí  další 3 Incinerate nebo Soul Fire kouzla kouzlením během 15 sekund (Incinerate: Zvyšuje damage dané o 6/12/18% a snižuje čas kouzlení o 10/20/30%.
    • Destruction
      • Conflagrate: Přepracováno. Talent konsumuje  Immolate nebo Shadowflame efekt na nepřítelovi a instantně dává damage po dobu 9 sekund z Immolate nebo 8 sekund z Shadowflame, a postihuje target dalším damagem každé 3 sekundy z Immolate nebo 2 sekundy z Shadowflame. Pokud dáte kritický útok, target dostane další poškození.
      • Destructive Reach: Redukuje ohrožení o 10%/20%, z  5%/10%.
      • Ruin: Zvýší kritikal bonus u impova Firebolt kouzla o 100%.
  • Pets
    • Avoidance (passivní): Nyní snižuje damage vašemu petovy bere z AOE damage o 90%, ale již nebude platit pro AOE damage způsobeného jinými hráči.
    • Doomguard/Infernal: Doomguard/Infernal: Nyní tyto peti mají vrozeně Avoidance jako všechny další warlockovo peti.
    • Inferno: Coldown sníženo z 20 na 10 minut. Nelze použít v Arenách.
    • Shadow Bite: Tato petova abilita zvýší damage o 15% u tvých damage-over-time efektů.
    • Summon Imp: Impa se nyní naučíte na 1. Levelu a nemusíte dělat Q.

Warrior

  • Victory Rush: Abilita je možná naučit se už na levelu 6.
  • Talents
    • Protection
      • Damage Shield: Warrior nemá šanci na damage shieldu do nepřítele.

Graphics

  • Nová funkce byla přidána do D3D grafický engine pro zlepšení struktury řízení (zejména pro uživatele systému Windows XP). Pokud jste se setkali náhodně v souvislosti s chybami čtení souboru nebo z paměti, tato nová „backend“ může pomoci. Aby mohly být nové „backend“, přidejte následující řádek do souboru Config.WTF: SET gxApi "d3d9ex".

Professions

  • Enchanting
    • Enchant Weapon - Black Magic: Tento enchant nyní někdy zvyšuje haste rating pro kouzelníky, než způsobující cílu kouzelníkům s DoT účinkem. To je také nyní spouštěné nanesením nějakého škodlivého kouzla, než způsobující poškození s kouzlem.
    • Enchant Weapon - Unholy: Tento enchant nyní zasazuje Shadow damage navíc k jeho originálnímu účinku.
  • First Aid
    • Byla snížená cena pro největší bandages.
  • Fishing
    • Všechny nové Kalu'ak Fishing Derby, rybářské testovací schopnosti s trouchou zdravého života, přišeli do Northrendu! Každou sobotu začíná ve 2 PM, hráči mohou zkusit chytit nepolapitelný Blacktip Shark. Elder Clearwater sedí v Dalaranu očekávající návratu nejrychlejšího za jednu hodinu, nejvíce zkušeného rybáře, aby dostal tohoto žraloka. Tento prvotřídní rybář bude odměněný druh za návrat s prvním úlovkem. Ti, kdo nebyli neschopní vrátit se s prvním úlovkem, tak ještě získává spravedlivou odměnu při dostávání Blacktip Shark k Elder Clearwater předtím, než odejde. Říkáse, že tohle žraločí oblíbené jídlo je sousto Pygmy Suckerfish. Možná hák v jejich vodách bude splnovat účel.
  • Mining
    • Enchanted Thorium: Tuto schopnost lze naučit už na 250skill.

Quests

  • Každodení raid questy jsou nyní dostupné  od Archmage Lan'dalock v Dalaranu. Každé úterý ve 3 AM Council of Six bude vybýrat jiné strategické cíle, které musí zemřít z: Obsidian Sanctum, Naxxramas, The Eye of Eternity, Ulduar, Trial of the Crusader, nebo Icecrown Citadel.
  • Pro různé questy Icecrown Bomber v Aldur'thar: Desolation Gate, hráči si nyní mohou zvolit vyhodit z jejich sedadla bombardéra uprostřed závodu. Jestliže tak děláte, vyprošťovací vůz dopraví váš znak zpět do bezpečí.
  • Azure Drakes a Dragons nyní útočí zpátky, kdy napadený charaktery nejezdí Wyrmrest Defenders.
  • Brittle Revenants, quest kreatury bojují pro Sons of Hodir daily quest "Hot and Cold", již nebudou kouzlit Shild Slam.

Achievements

  • Achievements získaný exalted s Warsong Gulch, Arathi Basin, a Alterac Valley frakce byly odstraněné z příslušného "Master of" Meta-Achievements. Zvláštní tituly budou nabídnuté, kdo dosáhl exalted s těmito frakcemi.
  • "Party's Over" byl odstraněný z Achievements a již není částí z "Glory of the Hero" Meta-Achievement.
  • “Master Angler of Stranglethorn” byl změněný na "Master Angler of Azeroth" a může být dosažený vítězství buď Kalu'ak Fishing Derby nebo Stranglethorn Fishing Extravaganza.

Reputation

  • Commendation Badges které udělí reputaci s různými frakcemi Wrath of the Lich King, může být koupené z Emblems of Triumph v Dalaran. Každý znak stojí 1 Emblem of Triumph.
  • Získající reputace s Ashen Verdict v Icecrown Citadel uděluje hráčům přístup k vylepšením prstenů z Ormus Penitent. Hráči mohou přepínat mezi druhem prstenu (melee-caster-tank-healer) v každém aktualizačním bodu za 200g.
  • Následující reputace byly zrychleny zhruba o 30%:
    • Argent Crusade
    • Alliance Vanguard
    • Horde Expedition
    • Kirin Tor
    • Knights of the Ebon Blade
    • Sons of Hodir
    • Wyrmrest Accord
  • Sons of Hodir questy nyní získává celkově více reputace.
  • Na nejvyšší úrovni helm a shoulder související frakce očarování je nyní dostupné jako Bind-on-Account předměty, které nevyžadují žádnou frakci k použití jednou koupený (ještě požadují vhodnou úroven frakce ke koupení).

Items

  • Arena Set Bonuses: Dvoudílný bonus set pro všechny Wrath of the Lich King Arena sety nyní poskytuje 100 resilience a 29 spell power nebo 50 attack power. Aktuální čtyřdílný bonus zůstane, avšak to také nyní poskytuje 88 spell power nebo 150 attack power.
  • Bind-on-Account předměty: Hráči mohou nyní posílat poštou Bind-on-Account předměty k chrakterům na stejném účtu a realmu bez ohledu na frakci. Prosím všimněte si toho, platí jen pro Bind-on-Account předměty. Jiné předměty nebo zlato nemůže být posílaný přes poštu charakterům na stejným realmu a účtu jestli jsou z lišící se frakcí.
  • Death Knight Tier-9 Čtyřdílný bonus (Damage-Dealing): Tento bonus set již nebude udělovat Frost Fever šanci na critical strike. Uděluje to ještě možnost k Blood Plague.
  • Glyphs
    • Death Knight
      • Glyph of Icy Touch: Namísto udělující dodatečné runic power, tento glyph nyní způsobuje Frost Fever jednací 20% dodatečné poškození.
    • Druids
      • Glyph of Rapid Rejuvenation: Tento glyph pro druid hast snižuje čas mezi peridocikými léčivými účinky od Rejuvenation.
    • Mages
      • Glyph of Improved Scorch: Přejmenovaný Glyph of Scorch. Tento glyph nyní zvyšuje poškození Scorch o 20%.
      • Glyph of Eternal Water: Tento glyph počítá s vyvolaným Water Elemental trvání neurčitou dobu, ale nemůžete již kouzlit Freeze.
    • Priests
      • Glyph of Mind Flay: Tento glyph nyní zvyšuje poškození dané u Mind Flay o 10%, kdy je cíl postižený se Shadow Word: Pain.
      • Glyph of Shadow Word: Pain: Periodické poškození Shadow Word: Pain nyní obnovuje 1% ze základní many priesta s tímto glyphem.
      • Glyph of Shadow: Při Shadowform, tento glyph způsobuje neperiodické kouzlo critical strikes ke zvýšení spell power o 30% nahoru z 10%, celkového spirit priesta na 10 sekund.
    • Shamans
      • Glyph of Fire Nova Totem: Přejmenovaný Glyph of Fire Nova. Tento glyph nyní snižuje cooldown na Fire Nova o 3 sekundy.
    • Warlock
      • Glyph of Life Tap: Efekt tohoto glyphu nyní má šanci na aktivaci, když je Dark Pact použitý.
      • Glyph of Quick Decay: Tento glyph pro warlock haste, ke snižování času mezi periodickými poškozením účinků Corruption.
    • Warriors
      • Glyph of Victory Rush: Tento glyph nyní zvyšuje critical strike šanci na Victory Rush o 30%, bez ohledu na procento cílového zbývajícího zdraví.
  • Haris Pilton nyní prodává nový 24 slot batoh! Ona se neústupně rozhodla zůstat v Shattrath City, tak pro ty, jevící se zájem by se měla nacházet venku.
  • Hatchlings: Leaping, Darting, Razormaw, a Ravasaur Hatchlings již nebude padat z jejich spojených rare kreatur. Místo toho, tam jsou teď rare hnízda, která obsahují tato hatchlings. Například, Leaping Hatchling nyní může být nalezený v Takk Nest, než jako padající z Takk Leaper.
  • Icecrown Citadel předměty: Normal a Heroic verze Icecrown Citadel prstenů a trinketů jsou považované za Unique-Equipped a nemůže být použit ihned.
  • Sceptor of Celebras: Od tohoto předmětu již není potřebný klíč, Celebras již nebude dávat k jednomu hráči, kdo ho ztratí. Předmět může být nyní prodaný nebo disenchanted jako normální.
  • Shaman Tier-9 Čtyřdílný bonus set (Elemental): Tento bonus set nyní dělá dodatečných 10% Lava Burst počátečního DoT namísto zvýšení velikosti Lava Burst.

Mac Client změny a opravy

  • Rewrote OpenGL implementace pro Intel Mac s Mac OS X 10.5.7 nebo novější.
  • Opravená záležitost s rollováním TrackPad na Macbooks/Macbook Pros chovající se nevyzpytatelně.
  • Spraven  lightning effekt u Thorim's hammer v Ulduar.
  • Opraven pád, kde by mohlo dojít na low-end Macy během druhé fáze střetnutí Black Knight.
  • Opraveno padání při nahrávání in-game filmů na Mac, které Intel GMA X3100 video čipových sad.

 

„Zamilovat se do sebe - to je románek na celý život.“ Oscar Wilde