WoWka

Bez obrazku

Menu

Průvodce pro začátečníky

Achievements

Historie
Patch
Mapa stránek
 

Hra

Úvod do hry
Přehled
Rasa
Povolání
Profese
Frakce
Předměty
Doprava
Svět
Města
Lokality
Dungeony a Raidy
Průvodce hráče
Player vs. Player
F. A. Q.
 

Datadisky

Mists of Pandaria
Cataclysm
Wrath of The Lich King
Burning Crusade
 

Sekce

Kouzla Cataclysm

Kouzla Cataclysm Pets

Kouzla WotLK
Kalkulátor talentů EN

Bojový peti

Eventy
 
Bez obrazku

Patch > 3.x - Wrath of the Lich King

5.x - Pandaria | 4.x - Cataclysm | 3.x - WotLK | 2.x - BC | 1.x - World of Warcraft | 0.x - Beta

 

Patch - 3. 3. 3.

 

Datum: 23. 3. 2010
Verze: 11685
Poznámka: Aktualizace systému battleground. Vybalancování povolání.

 

Authenticator FrameAuthenticator Frame - Jestliže má hráč přidělený Battle.net Authenticator na jeho účtě a vybere Remember Account Name v obrazovce přihlášení, podruhé zaznamená hráče do World of Warcraft, jako pole ke vkládání Authenticator kód bude zobrazené pod heslovým polem.

PvP

  • Množství odměny Honoru za Honorable Kill byl zvětšený o 100% pro všechny charaktery úrovní. Od všech Honor je odměněný podle na přepočítacím kurzu z Honorable Kills, tato změna bude efektivně zdvojnásobená množstvím Honor přijatý od Honorable Kills, nebo při dokončení Battleground a Wintergrasp cíle; avšak, množství zkušenosti získaný z dokončení Battleground cíle a množství Honor odměněný při dokončení každého Wintergrasp questu zůstane nezměněné.
  • Battlegrounds
    • Random Battleground systém byl přidaný! Podobný k Random Dungeon systém v Dungeon Finder, hráči se nyní mohou postavit do fronty pro náhodný Battleground.
      • Random Battleground volba se nachází v Battleground okně v PvP tabulce a je dostupný jenom pro charakter úrovně 80.
      • Jestliže je tato volba vybraná, hráči se nemusí postavit do fronty na určitý Battlegrounds a náhodný Battleground současně.
      • Podobný k Random Dungeon systému, hráči nebude znát, který Battleground je vybraný, kdy vybraný při výběru z fronty, až dokud neuvidí oblast v Battlegroundu.
      • Volba Random Battleground dovolí jen skupinu velikosti z 5 hráčů k postavení do fronty společně.
      • Bonus odměny budou nabídnutý k výběru volby Random Battleground.
        • Vítězství Battlegroundu používáním poprvé volby Random Battleground za den, udělí hráčům zásluhu 30 Honorable Kills z dodatečné Honor měny a 25 Arena bodů.
        • Vítězství dodatečný Battlegrounds používáním volby Random Battleground po prvním náhodném vítězství udělí hráčům zásluhu 15 Honorable Kills z dodatečné Honor měny.
        • Prohrání Battlegroundu používáním volbou Random Battleground udělí hráčům zásluhu 5 Honorable Kills z dodatečné Honor měny.
    • Daily Battleground questy jsou odstraněná v místě volby Random Battleground.
    • Battlegrounds již nebudou udělovat Marks of Honor.
      • Hráči se současnými Marks of Honor můžou ještě přehazovat marks k jejich příslušné frakci dárci questu, včetně jednotlivých marks pro ty, kdo mají více makrs z jednoho Battlegroundu.
      • Předměty, které předtím vyžadovaly Marks of Honor, tak budou náklady přizpůsobené k odstranění těchto požadavků.
    • Sváteční aktivní bonus z Battlegroundu se bude nyní nazývat "Call to Arms" v Battleground tabulce a Kalendáře. Navíc, Call to Arms Battleground Honor odmněy byly změněné.
      • Výběr určitého Battlegroundu s Call to Arms aktivní bonus bude vynášet přesně stejný odměny, jako při výběru Random Battleground volby.
        • Vítězství Call to Arms Battleground poprvé za den, udělí hráčům zásluhu 30 Honorable Kills z dodatečné Honor měny a 25 Arena bodů.
        • Dodatečné vítězství Call to Arms Battleground po prvním vítězství udělí hráčům zásluhu 15 Honorable Kills z dodatečné Honor měny.
        • Prohrání Call to Arms Battleground bude udělovat hráčům zásluhu 5 Honorable Kills z dodatečné Honor měny.
      • Při používání Random Battleground volby, hráči nepřijmou dodatečné odměny, jestliže je Battleground vybraný pod bonusy Call to Arms. Navíc, odměny pro první vítězství za den nemůže být získaný více než jednou, bez ohledu na tom, zda je získaný z Random Battleground systém nebo Call to Arms Battleground.
  • Wintergrasp
    • Vnitřní vyváženost systému je nyní pouze změna, kdy frakce dosahuje 2 nepřetržité obrany po počátečním zmocněním Wintergrasp, nahoru z 1.

Dungeony a Raidy

  • Veškerá týdenní questy se nyní budou resetovat během každé regionální plánované údržby, než v jednotlivém celkovém čase.
  • Culling of Stratholme
    • Hráči mohou nyní přeskakovat počáteční úvod dialogu k tomuto dungeonu, pokud to nejméně jednou dokončili.
  • Icecrown Citadel
    • Blood-Queen Lana'thel: Pact of the Darkfallen nyní aplikuje damage dvakrát tak často, ale pro poloviční damage. Tato změna bude dělat přesunutý kouzlo trochu víc citlivý.
    • Hellscream's Warsong a Strength of Wrynn nyní poskytujte jejich bonus k hráčům peta životy a damage, stejně jako množství absorbace Power Word: Shield a Sacred Shield.
  • World Event Bossové
    • Holiday bossové (jako Ahune pro Fire Festival) nyní budou přístupný skrz Dungeon Finder.
      • Hráči musí používat Dungeon Finder nebo si promluvit se zvláštním holiday NPC ve světě k postavení se do fronty a zpřístupnit tyto bossy.
      • Po přijmutí fronty pro každého holiday bosse, parta bude portovaná přímo k nezbytné oblasti pro konfrontaci určitého bosse.
      • Předchozí vyvolávání pro tyto bossy bylo odstraněné. Hráči se mohou postavit do fronty a bojovat s každým World Event bossem, hodně krát, jak chtějí pro každý normální loot, který může padat.
      • Veškeré vzácné holiday předměty (takový jako The Horseman's Reins) budou mít šanci, být nalezený v holiday-themed loot poklady, které padají jednou pro každého hráče v partě ne víc než jednou za den, ve stejném způsobu, které dělá Random Dungeonu daily quest bude poskytovat určitou odměnu poprvé je dokončený za den.

Povolání: Obecné

  • Některé raid buffy mají jejich dosah zvýšený o 100 yardů nahoru, ze 45 yardů, k zábraně vybraných buffů z opakovaného získávání aplikování a odstranění během velmi pohyblivému setkání. Některé buffy, jako paladin aury, totemy, shouts a Blood Pact jsou určité pro kratší dosah a zůstaly nezměněné.

Death Knight

  • Icy Touch: Tato schopnost nyní způsobuje velmi vysoké množství aggra, zatímco death knigh je ve Frost Presence.
  • Chains of Ice: Schopnost nyní vrozeně platí Frost Fever k cíli.
  • Rune of Razorice: Nyní nahromadí 5 stacks z 2% Frost Vulnerablity namísto 10 stacks z 1% Frost Vulnerability. Proc šance zněměná na 100%.
  • Talenty
    • Blood
      • Abomination's Might: Tento účinek je nyní pasivní namísto toho, aby byl proces na určitý strikes. Rank 1 je 5% attack power a Rank 2 je 10% attack power. Samotný strength buff zůstává nezměněný.
      • Will of the Necropolis: Již nebude cooldown na opakování v tomto talentu může být aktivované. Navíc, tato schopnost nyní může být také spouštěná damage, které jedná méně než 5% z vlastního zdraví.
    • Frost
      • Endless Winter: Již nebude způsobovat Frost Fever k působící Chains of Ice, ale místo toho uděluje 2/4% strength.
      • Icy Talons: Osobní haste výhoda poskytnutého tímto talentem, již nebude rezervovaný s ostatními zdroji melee haste. Toto dovolí Death Knight vždy mlátit o 4/6/12/16/20% rychleji, když je aplikovaný Frost Fever. Windfury Totem a party/raid členové z Improved Icy Talons nepůjde nahromadit.
      • Improved Icy Talons: Tento účinek je nyní pasivní namísto toho, aby byl proc. Samotný haste buff zůstává nezměněný.
      • Nerves of Cold Steel: Nyní zvýšení off-hand damge o 8/16/25% nahoru, z 5/10/15%.
      • Unbreakable Armor: Množství strength nyní uděluje 20% nahoru, z 10%.
    • Unholy
      • Scourge Strike: Nyní jedná 70% weapon damage, plus 12% z fyzického damage jako shadow damage pro každého z Death Knight nemoci na cíl. Čistý výsledek by měl být větší strikes se žádnými zabraňujícími nemocemi, zatímco maximální damage se všemi aplikovanými nemocemi na cíl by měli zůstat stejné.
      • Unholy Blight: Navíc k jeho předchozím účinkům, tento talent nyní také zabraňuje nemocím z toho, být odčarovaný z obětí nakažený od Unholy Blight.

Druid

  • Nature's Grasp: Nyní má 3 charges nahoru, z 1.
  • Talenty
    • Balance
      • Starfall: Damage udělené tímto kouzlem bylo významně zvýšené.
      • Typhoon: Cena Mana snížená na 25%, dolu z 32%.
    • Feral Combat
      • Mangle: Debuff z tohoto talentu nyní trvá 60 sekund, nahoru z 12 sekund.

Hunter

  • Talenty
    • Beast Mastery
      • Ferocious Inspiration: Tato schopnost je nyní aura a poskytuje 1/2/3% damage pro všechny v partě nebo raid členům během 100 yardů a podporuje damage Steady Shot o 3/6/9%.
    • Pet Talents
      • Heart of the Phoenix: Cooldown snížený na 8 minut, dolu z 10 minut.

Mage

  • Frostbolt: Spell power na tomto kouzle bylo zvýšené přibližně 5%.
  • Talenty
    • Arcane
      • Arcane Empowerment: Tento účinek je nyní pasivní namísto toho, aby byl proc mimo critical strikes. Samostatný damage buff zůstává nezměněný.
      • Incanter's Absorption: Tento talent nyní jenom uděluje dodatečný spell power, když damage je absorbovaný u Mana Shield, Frost Ward, Fire Ward, nebo Ice Barrier. Omezení z 5% mage zdraví na spell power buffu byl odstraněný.
    • Fire
      • Burning Soul: Snížený aggro je nyní 10/20% nahru, z 5/10%.
      • Combustion: Cooldown na tomto kouzlu je nyní 2 minuty dole, z 3 minut.
      • Empowered Fire: Tento talent nyní také aplikuje k Pyroblast damage.
      • Torment the Weak: Tento talent nyní také aplikuje k Pyroblast damage.
    • Frost
      • Brain Freeze: Tento talent nyní dovoluje vašemu dalšímu Fireball nebo Frostfire Bolt být okamžitý a nestál žádnou manu. Je zde malý vnitřní cooldown ke zdržení Frostfire Bolt z okamžitého znova odjišťujícího Brain Freeze.

Priest

  • Talenty
    • Discipline
      • Renewed Hope: Nyní má 60 sekund trvání, nahoru z 20 sekund, ale 15-sekund cooldown.

Rogues

  • Rupture: DoT komponent této schopnosti může nyní produkovat critical strikes.
  • Talenty
    • Subtlety
      • Filthy Tricks: Nyní snižuje cooldown do 5/10 sekund a cena energy o 5/10 z Tricks of the Trade, Distract a Shadowstep schopnosti, a snižuje cooldown u Preparation o 1.5/3 minuty.
      • Ghostly Strike: Jestli má rogue výbavu dýku, tato schopnost nyní jedná 180% weapon damage namísto z 125%.
      • Hemorrhage: Jestli má rogue výbavu dýku, tato schopnost nyní jedná 160% weapon damage namísto ze 110%.
      • Serrated Blades: This talent now allows the rogue to ignore up to 3/6/9% of the target's armor, rather than a fixed amount of armor ignored per level of the rogue.
      • Slaughter from the Shadows: Nyní přidává 1/2/3/4/5% damage ke všem útokům a snižuje cenu energy u Backstab a Ambush o 4/8/12/16/20, nahoru, z 3/6/9/12/15.
      • Waylay: Debuff z tohoto talentu může nyní být způsobený Backstab navíc k Ambush a může být spouštěný všemi zásahy z těchto schopností spíše než právě critical strikes, ale pasti komponenta jsou nyní 50% dolů, z 70%.

Shaman

  • Flame Shock: DoT komponent této schopnosti může nyní produkovat critical strikes a je ovlivněný u spell haste.
  • Talenty
    • Elemental Combat
      • Elemental Oath: Tato schopnost je nyní vždy jako pasivní aura.
    • Enhancement
      • Unleashed Rage: Tato schopnost je nyní vždy jako pasivní aura.

Warlock

  • Immolate: DoT komponent tohoto kouzla může nyní produkovat critical strikes.
  • Life Tap: Toto kouzlo již nebude vázaný se spirit, a namísto toho vázaný se spell power.
  • Talenty
    • Affliction
      • Dark Pact: Tato schopnost již nebude potřebovat lineární pohledu s vyvolaným démonem, a dosah byl zvětšený na 100 yardů z 30 yardů:
    • Demonology
      • Demonic Pact: Tento účinek má nyní 45 sekund trvání nahoru, z 12 sekund, a 20 sekund vnitřní cooldown.

Warrior

  • Revenge: Damage udělaný touto schopností je (základ a vázaný) zvětšený o 50%.
  • Thunderclap: Tato schopnost se nyní počítá jako střelecký útok, poskytnutí dvojité poškození na kritický úder, místo 150% a šanci na minutí střely, a nemůže být dodge nebo parrie.
  • Talenty
    • Arms
      • Trauma: Debuff z tohoto talentu nyní trvá 60 sekund, nahoru z 15 sekund.
    • Fury
      • Rampage: Tento účinek je nyní pasivní namísto toho, aby byl proces na určitý strikes.
    • Protection
      • Improved Revenge: Tento talent nemůže již spoušť omráčení, a místo toho způsobí Revenge k úderu dodatečného cíle na 50/100% Revenge's damage.
      • Vitality: Nyní podporuje Stamina o 3/6/9% nahoru, z 2/4/6%. Strength a expertise výhody se nezměnili.

Itemy

  • Frozo the Renowned byl přesunutý do Dalaran Magus Commerce Exchange a bude podnikaný vašemu Frozen Orbs pro různé další obchodní zboží.
  • Glypy
    • Death Knight
      • Glyph of Disease: Když tento glyph způsobuje Frost Fever k obnovení, to se bude nyní také spouštět obnovování z Ice Talons.
      • Glyph of Icebound Fortitude: Nyní vždy uděluje přinejmenším 40% snížené poškození.
    • Druids
      • Glyph of Focus: Nyní zvyšuje poškození dané u Starfall o 10%, dolu z 20%.
      • Glyph of Mangle: Tato glyph nyní poskytuje 10% zvýšené poškození dané u Mangle, místo zvýšení trvání debuffu.
    • Mages
      • Glyph of Fireball: Již nebude zvyšovat šanci na critical strikes u Fireball. Místo toho, nyní snižuje čas kouzlení u Fireball o 0.15 sekund.
    • Priests
      • Glyph of Scourge Imprisonment: Nyní snižuje čas kouzlení u Shackle Undead o 1 secondu, nahoru z 0.5 secondy.
    • Rogues
      • Glyph of Deadly Throw: Nyní zvyšuje zpomalující účinek na Deadly Throw o 20%, nahoru z 10%.
      • Glyph of Expose Armor: Nyní zvyšuje trvání u Expose Armor o 12 second, nahoru z 10 second.
      • Glyph of Feint: Nyní snižuje cenu energie u Feint o 20, nahoru z 10.
  • Mechanostriders: Vyvolání jakýkoli z těchto mountů je nyní dokonale mechanicky ozvučení!
  • Priest T10, 4-Piece Healing Set Bonus: Předělaný. Tento bonus nyní zvyšuje kouzlící účinky Power Word: Shield o 5% a Circle of Healing o 10%.
  • Shaman T10, 4-Piece Elemental Set Bonus: Tento bonus byl mírně přizpůsobený objasnit skutečnost, aby haste nyní modifikovalo Flame Shock's periodickém damage. Bonus nyní dělá shaman Lava Burst způsobuje Flame Shocka k přinejmenším dvě dodatečné doby před vypršením.

Profese

  • Runed Orbs: Recepty, které požadují tento předmět, mají jejich spotřeby materiálu významně snížené.
  • Engineering
    • The Pet Bombling and Lil' Smoky nebojový peti již nejsou Bind-on-Pickup.
  • Fishing
    • The "Monsterbelly Appetite" daily fishing quest je změněný, tak že nyní také umisťuje uvnitř Violet Hold v Dalaran. Quest ještě vyžaduje Severed Arm a byl přejmenovaný na "Disarmed!"
  • Inscription
    • Největší recepty, které požadovaly 2 inks nyní požadují jenom 1.
  • Mining
    • Titansteel Bar: Vytvoření tohoto předmětu již nemá za následek cooldown.
  • Tailoring
    • Glacial Bag: Vytvoření tohoto předmětu nyní zavádí 7 dní cooldown.
    • Cooldown a umístěné požadavky byly odstraněné z vytvoření Moonshroud, Spellweave a Ebonweave. Jestli jakýkoli z těchto schopností jsou na cooldown, když je patch aplikovaný, hráči musí čekat na až vyprší cooldowny přirozeně předtím, než jsou trvale odstraněné.

Questy

  • Mnoho questů, která požadují vozidla, museli mít jejich vozidla mechanicky aktualizovaná a zlepšená v zájmu zábavy.

Uživatelské rozhraní

  • Všechno poplachové okna nyní mají nové a čerstvé poplachové ikony.
  • Auction House
    • Jestliže na realmu Auction House je nedostupný z nějakého důvodu, výstraha se bude objevovat pro informaci hráče, kteří se pokusí o zpřístupnění.
    • Hráči mohou nyní Pravým kliknutím umístit předmět do rámu Aukce.
    • Kompletní nahromaděný určitý druh předmětu mohou být umístěný v rámu Aukce a několik voleb bylo přidané pro výběr jako seznam aukcí.
      • Stack Size (nahromadit velikost): Jestliže nahromaděné předměty byly přidané do rámu Aukce, hráči si mohou vybrat Stack Size, co si přejí prodat. Jestliže invalidní velikost skladiště je vložená (t.j. 21 Saronite Ore), tlačítko Create Auction bude šedivé.
      • Number of Stacks (nahromaděné množství): Navíc k vybrání Stack Size, hráči si může vybrat Number of Stacks, který předmět si přejí prodat (t.j. jestli hráč má celkem 43 Saronite Ore v rámu Aukce, tak si mohou vybrat seznam 2 hromady po 20, 4 hromady po 10, 8 hromad po 5, 43 hromad v 1, a tak dále. Jestliže číslo a množství hromad vypsalo výsledky ve zbytku, zbytkové předměty budou umístěny automaticky zpět v hráčských batohách.
      • Stack Size a Number of Stacks jsou spojené početně tak, že provádění proměnné z jednoho automatického kalkulovaného množství z jiných (t.j. jestli hráč dává 20 ve Stack Size poli a 43 Saronite Ore jsou v rámu Aukce, Number of Stacks pole se změní na 2 standardní. Jestli si hráč přeje jenom prodat jedenu hromadu 20 Saronite Ore, Number of Stacks pole může být ručně změněný na 1).
      • Price (Cena): Hráči si nyní mohou vybrat vkládat cenu předmětu Per Stack (za hromadu) či Per Item (za předmět) vybráním buď volby z pull-down. Jestli je vybraný Per Item a hráč prodává stack předmětu, Auction House bude násobit vybraný Per Item množství ceny předmětu ve stack. Jestli je vybraný Per Stack, hráč může vstoupit do celkové ceny či si přeje poplatek za každý stack z tohoto předmětu, bude vypsaný.
      • Auction Post Completion Bar: Jestliže vícenásobné předměty nebo hromady předmětů jsou uvedené na jednom hráči, Posting completion bar bude ukazovat celkový pokrok, každé individuální aukce uvedený jedním vybraným tlačítkem Create Auction. Větší počet individuálních výpisů je uvedený v jednotlivém tlačítku Create Auction, delší proces bude trvat. Hráči mohou ještě brouzdat Auction House, zatímco Posting completion bar probíhá, ale pohyb kolem přeruší proces, podobný pohyb při pokusu vytvořit vícenásobné bandage s First Aid. Jen jako u vytvoření bandages, aukce které byly dokončené před pohybem charakteru nebo jinak přerušení aukce, bude úspěšně vypsané.
  • Dungeon Finder
    • Deserter debuff daný hráčům, kteří odchází předčasně dungeon při frontě Random Dungeon volbu byl zvětšený na 30 minut nahoru, z 15 minut. Cooldown pro použití Random Dungeonu volby zůstává 15 minut.
    • Random Dungeon cooldown již nebude zobrazený jako debuff. Místo toho, hráči uvidí cooldown čas zbývající zobrazený v okně Dungeon Finder, kdy je Random Dungeon či Random Heroic Dungeon vybraný.
    • Jestli hráč ve vaší partě má Deserter debuff, či je na cooldown z Random Dungeonu volby, jeho jméno charakteru bude zobrazený v okně Dungeon Finder uvedeném jako "On Cooldown", předcházení skupiny z fronty.
    • Kdokoliv v partě dungeonu může nyní znovu do fronty jejich skupině pro dungeon, jak hráči stále ještě bude pobízený, zda přijmout jejich vybranou roli.
    • Hráči, kteří používají Vote Kick volbu nyní budou pobízený k tomu, aby poskytovali důvod pro vykopnutí člena party. Tato příčina bude přítomná každému v partě s výjimkou hlasované osoby k vykopnutí.
    • Při připojení jako skupině, víc bohatou úrovní požadavkům budou používané namísto Random Dungeonu požadavkům úrovně tak, že hráči jiných úrovní spojení společně budou způsobilí k většímu množství dungeonů.
    • Náhodně vytvořený party přes Dungeon Finder vždy budou uspořádaný v partě interface odshora až dolu v následujícím pořadí: tank, healer, damage, damage, damage.
    • Jestliže je vytvořená parta přes Dungeon Finder a hráče nemůže rollovat Need na předmět, příčina nyní bude poskytnutá.
    • Hráči nemohou již rollovat Need na Frozen Orbs v dungeonech podle Need před Greed loot pravidly. Pass a Greed volby budou stále ještě dostupné.
  • Authenticator Frame: Jestliže má hráč přidělený Battle.net Authenticator na jeho účtě a vybere Remember Account Name v obrazovce přihlášení, podruhé zaznamená hráče do World of Warcraft, jako pole ke vkládání Authenticator kód bude zobrazené pod heslovým polem.
  • Mapa Světa nyní poskytne volbu k zobrazení různé úrovně více-vrstvového dungeonu, oblasti, či města (tj. hráči se mohou dívat na mapu Dalaran Sewers bez toho, aby byl v něm umístěný).
  • Vlastnosti Quest Tracking Feature
    • Quest Tracking Objectives Frame může být nyní rozšířený přes Interface Options menu.
    • Stručný popis pro sledovaný quest je nyní zobrazený na Mapě v okně questu.
    • Quest předměty v hráčském inventáři, který začnou questy nyní má každý vykřičník překrytý na jejich ikonách k identifikaci snadnějšímu používání.
    • Jestli hráči vybírá Track Low Level Quests, cíl questu se již nebude ukazovat matný na mapě, ani se nebude ukazovat matný vykřičníky přes hlavy NPC či na Mini-mapě.
    • Objectives Frame
      • Objectives Frame nyní bude vyjmenovávat počet questů zobrazený nahoře. Navíc, hráči mohou nyní klikat na slovo "Objectives" na vrcholu Objectives Frame pro seznam voleb seřazení a filtrování, které určí jaké questy jsou seřazené. Nějaké questy či úspěchy filtrovaný či seřazení z Objectives Frame jsou ještě sledovaný a jsou prostě skrytí v tomto rámu.
        • Sorting (seřazení)
          • Seřadit podle nejobtížnější questy.
          • Seřadit podle nejméně obtížnější questy.
          • Seřadit questy nejbližšími v blízkosti hráče (to se bude automaticky aktualizovat, jak hráči cestují kolem).
          • Ruční seřazení: Toto dovoluje hráčům Pravým Kliknutím na každém jméně questu v Objectives Frame a určí v jakém pořadí, by měl být umístěný.
        • Filtering (filtrování)
          • Tlačítko provedení sledování.
          • Tlačítko dokončený quest sledování.
          • Tlačítko sledování quest cíle v jiných oblastech.
      • Hráči mohou nyní Shift + Kliknutí na quest cíle či kontrolovat Track Quest na Mapě sledovat quest v Objectives Frame.
  • Pro dodatečné poznámky na Lua a XML změnách prosím navštivte UI & makra fórum.

Achievements

  • Hráči kteří se setkali s kritérii pro Hero of Shattrath před vydáním Wrath of the Lich King nyní budou odměněný pro tento achievement.
  • Alterac Valley: Kdy hráči zabijí nepřátele na Field of Strife před jejich nepřítelem sleze, nyní bude přesně odměněný The Sickly Gazelle.

Technika

  • Frame Rate: Maximální kapacita 200 frames za sekundu byla přidaný. Pro vyřazení frame rare limitu, by měli být přidané následující řádky do souboru Config.wtf: SET maxFPS "0".

Opravy chyb

  • Achievements
    • Last Man Standing: Tento achievement již nemůže být naučený ve skrimish match.
  • Classes
    • Death Knight
      • Blood Plague: Použití tohoto onemocnění již nemůže odděleně spoušť účinky ze zbraní.
      • Bloodworms nyní správně získá death knight hit rating.
      • Death Pact: Opravená chyba kde Death Pact nezabil ghoul, zatímco pod účinkem Cyclone.
      • Frost Fever: Použití tohoto onemocnění již nemůže odděleně spoušť účinky ze zbraní.
      • Frost Presence: Tooltip opravený, aby signalizoval schopnost zvýšení stamina o 8%.
      • Hysteria: Buff z této schopnosti nyní je pořádně považovaná za Enrage za účelem warriors používání takových schopností jako Enraged Regeneration.
      • Icebound Fortitude: Tooltip opravený, aby signalizoval, že snižuje damage na minimum z 30%.
      • Improved Frost Presence: Tento talent nyní uděluje 4/8% stamina, kdy death knight je v Unholy a Blood Presences ke srovnání 8% z Frost Presence.
      • Raise Dead: Již nebude možný, kdy tato schopnost je používaná spolu s dočasnými pety z questů po schopnosti, aby obdržel permanentně zaklíněný na cooldownu.
      • Rime: Dual wielding již nebude udělovat dvěma šancemi na proces tohoto účinku z Obliterate.
      • Rune Strike: Tato schopnost může nyní procesovat Necrosis a Blood-Caked Blade.
      • Wandering Plague: Již nebude damage sekundární cíle ovlivněné Repentance.
    • Druids
      • Cower: Tato schopnost již nemůže spoušť účinky na předměty, že spouští z melee útoků zbraně.
      • Frenzied Regeneration: Tato schopnost již není požadovaná jako Rank 1 (nemá to žádná následující ranky).
      • Hurricane: Jestli druidský začíná kouzlit toto kouzlo, zatímco je v Bear Form, Dire Bear Form, nebo Cat Form, kouzlo nyní bude kouzlit jako normálně, namísto okamžitě aktivní cesta.
      • Lifebloom: Hlavní bloom heal z tohoto kouzla již nemůže spoušť talenty, trinkety, a bonus set pro léčeného hráče.
      • Rake: Tato schopnost nyní vždy přistane. Již nebude nikdy dávat "more powerful spell" zprávu o chybě.
      • Tranquility: Bojový log tooltip pro tuto schopnost již nebude podvrženě tvrdit dosah 100 yardů.
      • Tree of Life Form: Opravené chyby v pravopise v tooltip.
      • Typhoon: Nižší ranky tohoto kouzla se ukazovalo nesprávné informace damage na tooltips.
    • Hunters
      • Explosive Trap: Nízké ranky této schopnosti nepřijímala žádný bonus damage z attack power. To bylo opravené.
      • Immolation Trap: Tooltips pro nižší ranky by měl nyní zobrazovat přesnější damage.
      • Rapid Fire: Nyní spouští globální cooldown správně.
      • Sniper Training: Snížený čas, který vezme k zisku tohoto účinku, tak s intervalem, který bude cítit více v souladu s 6 sekundami uvedenými v tooltip.
      • Lock and Load: Opravená chyba, kde Lock and Load vždy procesoval 100% času z prvního bouchnutí Explosive Trap a nikdy z dodatečných bouchání. Nyní by to mělo být 6% jak inzerovaný.
      • Master's Call: Tato schopnost nyní bude fungovat správně, kdy je pet ovlivněný z jedné death knight nemoci.
      • Mortal Shots: Tento talent nebyl správně buffující Serpent Sting plným množstvím.
    • Mages
      • Arcane Empowerment: Opravená chyba předcházení Rank 3 z poskytnutí 3% damage.
      • Burning Determination: Tento talent již nebude někdy mít jeho účinek odstraněný stejným kouzlem, které to spustilo.
      • Dragon's Breath: Druids nemůže již odstranit účinek dezorientaci od tohoto kouzla přerušení jejich aktuální shapeshift.
      • Enduring Winter: Tooltip opravené, aby se rovnal s aktuálním počtem Replenishment mana obnovení.
      • Fingers of Frost: Mages s Molten Armor aktivní, kdo má Shatter talent již nebude ztrácet Fingers of Frost charges, kdy Molten Armor způsobuje reaktivní damage. Navíc, účinek z tohoto talentu nyní zobrazuje počet charges na ikoně buffu.
    • Paladins
      • Ardent Defender: Debuff z tohoto talentu byl nedávno spouštěný, je nyní odstraněný při vstupování do Arény.
      • Avenger's Shield: Jakmile ještě jednou neudeří sekundární cíle ovlivněné Repentance.
      • Benediction: Tento talent již nebude snižovat cenu mana u Seal of Righteousness dvakrát zamýšleným množstvím.
      • Blessing of Sanctuary: Již nebude někdy možné mít buff ikonu od obou Blessing of Sanctuary a Greater Blessing of Sanctuary (druhý buff neměl žádný účinek).
      • Divine Guardian: Tento talent již nebude nesprávně modifikovat tooltip Sacred Shield.
      • Lay On Hands: Tooltip vyčištěný lépe vysvětlí tyto dialogové schopnosti s Divine Shield, Divine Protection, a Hand of Protection.
      • Repentance: Tato schopnost nyní vyjasní Righteous Vengeance z jeho cíle, při kouzlení.
      • Sacred Duty: Tooltip opravený, aby signalizoval zvýšení Stamina o 2/4%.
      • Sanctified Retribution: Opravená chyba předcházení této schopnosti z protahování jeho výhody úplný dosah paladinovo aury.
      • Swift Retribution: Opravená chyba předcházení této schopnosti z protahování jeho výhody úplný dosah paladinovo aury.
    • Priests
      • Devouring Plague: Instantní damage z tohoto kouzla nebylo správně léčení kouzelníkem a bylo opravené.
      • Divine Spirit: Opravná chyba předcházení tohoto kouzla z přepsání Prayer of Spirit správně.
      • Lightwell: Tooltip změna odrážet toho každého přátelského hráče může používat Lightwell.
      • Renewed Hope: Použití tohoto kouzla již nebude způsobovat bojovému petu spouštět globální cooldown.
      • Unstable Affliction: Zpětné damage z kdy toto kouzlo je rozptýlený je nyní ovlivněný resilience jako úmyslné.
    • Rogues
      • Tricks of the Trade: Teď práce pořádně na cílech pod úrovni 65. Také opravená chyba, kde přenos hrozby se nestála někdy.
      • Feint: Tato schopnost již nemůže být proces otravy.
      • Master Poisoner; Teď správně snižuje trvání sting obnovené od Chimera Shot.
    • Shamans
      • Earthliving Weapon: Opravená chyba, kde glyph nebyl posilující šancí Earthliving proces.
      • Earth's Grasp: Tento talent nyní správně ovlivňuje dosah Earthgrab ze Storm, Earth, a Fire talentu.
      • Ghost Wolf: Vyvolání tento peta již nebude déle někdy spouštět předměty, které jsou spustitelné kouzlením léčivých kouzel.
      • Hex: Hunter schopnost Deterrence již nemůže být používaná při Hexed.
      • Lightning Overload: Již nebude spouštět cooldown pro Chain Lightning.
      • Thundering Strikes: Můžete nyní správně přijmout tento bonus, jestli nemáte vybavenou zbraň.
    • Warlock
      • Conflagrate: Opravená chyba, kde Glyph of Conflagrate způsobil Conflagrate konzumování obou Conflagrate a Shadowflame.
      • Curse of the Elements: Toto debuff je nyní odstraněný při vstupování do Arény.
      • Demonic Empowerment: Opravená chyba zamezení succubus účinek z rozbíjení omráčení.
      • Demonic Pact: Priestovo kouzlo Prayer of Spirit již nebude někdy zabraňovat partě a členům radu z výhody z tohoto warlockovo talentu.
      • Everlasting Affliction: Warlock s Glyph of Quicka Decay aktivní bude nyní správně přinášet prospěch z tohoto glyhpu, kdy tento talent obnovuje trvání z Corruption.
      • Fel Armor: Různé trinkety, že spouští z léčení, již nebude spuštěné léčení způsobený armorem.
      • Unstable Affliction: Tooltip vyčištěný, aby stav tohoto kouzla byl výlučný s Immolate.
    • Warriors
      • Deep Wounds: Damage z tohoto talentu je nyní ovlivněná resilience jako úmyslné.
      • Devastate: Používání této schopnosti se vybaveným štítem a žádnou zbraní bude nyní pořádně aplikován debuff Sunder Armor.
      • Gag Order: Tento talent nyní pracuje správně, kdy warrior používá Shield Bash na mága s aktivním Burning Determination. Burning Determination bude odstraněný a nepoužitelný.
      • Shattering Throw: Tato schopnost nyní může být critical strike.
      • Spell Reflection: Používání této schopnosti odráží Mind Flay nyní vždy pořádně konzumuje Spell Reflection buff.
    • Pets
      • Glyphy, které modifikují status petům v jakýmkoliv způsobem, nyní budou nutit dopočet status petům, kdy jsou vybavení nebo nevybavení.
  • Dungeony a Raidy
    • Caverns of Time: Hráči v Old Hillsbrad Foothills, Black Morass, a Culling Stratholme již nemohou používat nějaké kostýmy a převleky. Jste předpokládaný, že bude mísící zde, nevolání pozornosti k sobě! (toto předchází nějakým instancím, kde takové kostýmy trvale odstranily lidskou iluzi nebo to způsobilo, že se to rozbilo).
    • Halls of Stone: Opravená chyba, která způsobila Brann Bronzebeard že nevhodně uvede Tribunal event potom co zemřel a respawnutý.
    • Icecrown Citadel
      • Precious a Stinky budou nyní vyvolávat hráči, kdo se pokusí způsobit k vyhnutí.
      • Opravená chyba, která způsobila The Lich King setkání někdy neresetován, kdy raid parta wipovala.
      • Goblin Rocket Pack: Používání tohoto předmětu bude nyní odstraňovat všechny shapeshift formy spuštěné Deathbringer's Will a dovoluje použít předmět (předtím hráči museli stisknout mimo shapeshift, aby měli povoleno používat tento předmět)

 

 

Elipticaly a crossové trenažery pro hubnutí