WoWka

Bez obrazku

Menu

Průvodce pro začátečníky

Achievements

Historie
Patch
Mapa stránek
 

Hra

Úvod do hry
Přehled
Rasa
Povolání
Profese
Frakce
Předměty
Doprava
Svět
Města
Lokality
Dungeony a Raidy
Průvodce hráče
Player vs. Player
F. A. Q.
 

Datadisky

Mists of Pandaria
Cataclysm
Wrath of The Lich King
Burning Crusade
 

Sekce

Kouzla Cataclysm

Kouzla Cataclysm Pets

Kouzla WotLK
Kalkulátor talentů EN

Bojový peti

Eventy
 
Bez obrazku

Patch > 4.x - Cataclysm

5.x - Pandaria | 4.x - Cataclysm | 3.x - WotLK | 2.x - BC | 1.x - World of Warcraft | 0.x - Beta

 

Patch - 4. 0. 3a

 

Datum: 24. 11. 2010 (US)
Verze: 13329
Poznámka: World of Warcraft Client Patch 4.0.3 - 4.0.3a

Rozšíření Azerothu

V chladných pustinách Northrendu, finální boj proti nemilosrdnému Lich King skončil vítězstvím pro obránce Azerothu. Na vracení domova, veteráni nemilosrdného konfliktu proti Scourge (Pohroma) byly prolitý s chválou za jejich statečné oběti, zatímco čest mrtvých byla žalostná. Ještě jako naděje rozválcovaný znovu bezprostředně po pádu Lich Kinga, vyrostly zmatení a nevyzpytatelní místních živelní duchové Azerothu, vydáni se na cestu série smrtelně živelných pohrom. Vůdci Hordy a Aliance skrytý pro záchytné body o znepokojujícím stavu světa, ale nikdo nemohl být připravený, co by mohlo přijít.

Bez varování, zkažený Dragon Aspect, Deathwing, explodoval z kamenného srdce Deepholm, území uvnitř země Elemental Plane. Roztřepené pukliny byly roztažené napříč zemí, a nestvůry vln vybuchovaly na pobřežních částech. Z Thousand Needles po Blasted Lands, povrch Azerothu byl zničen skrz mohutné otřesy. Nyní Horda a Aliance budou muset bránit jejich domovy proti Deathwing a jeho posluhovači, zatížené rušícím faktem, který jako svět znali, se změnil...navždy.

 

Obecné

  • Rozšíření Azerothu
    • Návrat Deathwinga měl nesmírný dopad skrz Eastern Kingdoms a Kalimdor. Hráči si všimnou drastického pozměněného terénu, tisíce nových questů na úrovních 1- 60, a aktualizovaný úroveň dosahu pro některé oblasti , ke zlepšení toku questování.
  • Nová postava/Kombinace povolání
    • Bezprostředně se světem na pokraji ničení, členové Hordy a Aliance vzal vzali novou kulturu a studia, zvládající řemesla, které jim byli předtím cizí. Mnoho existujících hratelných ras jsou nyní nové kombinace povolání. Ověřte si oficiální stránku World Warcraft: Cataclysm pro specifikaci kombinací.
  • World of Warcraft: Cataclysm filmový triler a přihlašovací obrazovka byly přidané do hry.
  • Požadované zkušenosti k získaných úrovních 71 až 80 byly snížené o 20%, které zvyšují poměr úrovní o 25%.
  • Mnoho questů v zónách na Eastern Kingdoms a Kalimdor bylo odstraněné z hry, aby udělaly cestu pro nové dobrodružství. Tyto questy byly automaticky odstraněné z hráčského Quest Logu.

Povolání: General

  • Kvůli několika oprav talentu pro vybrané povolání, druids, paladins, priests, a shaman mají jejich stromy talentu resetované.
  • Poškození a léčení udělané hráči v úrovních 1- 79 byly předělané, se základními body snížené téměř všechny kouzla a schopnosti. To bylo udělané pro přinesení bojového času v nižších úrovních k rozumnější délce. Pro největší schopnosti, které jednají zbraňové poškození, zbraňové poškození procentem se nyní zvedne po úrovni až do úrovně 80, a začíná se na nižším procentu.
  • Healing Rain, Efflorescence, Holy Radiance, Holy Word: Sanctuary nyní mají snížený účinek při léčení více než 6 hráčů najednou.
  • Mortal Strike, Furious Attacks, Wound Poison, Widow Venom, Permafrost, Improved Mind Blast, Monstrous Bite, a Legion Strike mají nyní snížené léčení o 10%, snížen z 25%.
  • Účinky, které jsou přerušené z brání příliš moc poškození (Fear, Frost Nova, Entangling Roots, atd.) mají nyní automatické přerušení asi dvakrát méně vzaté poškození jako před tím.

Death Knight

  • Death Pact nyní léčí na 25% z maximálního léčení, snížen z 40%.
  • Death Strike nyní léčí na 25% z poškození, které dostáváte posledních 5 sekund, snížen z 30%, a bude léčit na minimum 7% z maximálního života, snížen z 10%. Tooltip zatím není aktuální k odražené změně.
  • Icebound Fortitude nyní poskytuje 20% sníženého poškození, snížen z 30% (nyní 50%, snížen z 60% když je v talentu), a má 3-minuty cooldown, zvýšen z 2 minut.
  • Specializace Talentu
    • Blood
      • Rune Tap nyní léčí na 10% z maximálního života, snížen z 15%. Tooltip zatím není aktuální k odražené změně.
  • Glyphs
    • Glyph of Rune Tap nyní léčí na 5% z maximálního života, snížen z 10%.
  • Opravy chyb
    • Frost Fever critical strikes nyní aplikuje správný bonus poškození.
    • Horn of Winter bude ještě jednou poskytovat runic power, při použití dalšího buffu Attack Power je již součastný na death knight.

Druid

  • Bear Form nyní poskytuje 10% bonus života, snížen z 20%.
  • Nourish již nebude konzumovat Omen of Clarity.
  • Rejuvenation má jeho cenu many zvýšenou o 30%.
  • Soothe nyní má 1.5-sekundy času kouzlení.
  • Swipe (Cat Form) může být nyní dokonce použitý, když druid nemá označený hlavní cíl.
  • Thorns: začínající tooltip opravuje, který již neobsahuje kouzlo, co by mohlo vydržet na vždy. Navíc, Thorns poškození bylo snížené o 60%.
  • Specializace Talentu
    • Balance
      • PvP set bonus změněný. Zatímco není ve stavu Eclipse, kritické útoky proti druidu, obnovuje 5 Solar nebo 7 Lunar energy, kterékoliv je více prospěšné. Tento účinek se může vyskytovat jednou za 6 sekund.
    • Feral
      • Brutal Impact nyní zvyšuje cenu mana kouzel na oběti o 5/10% na 10 sekund, snížen z 15/30%.
      • Leader of the Pack nyní léčí na 4%, snížen z 8%.
      • Survival Instincts nyní poskytuje 50% sníženého poškození, snížen z 60%, a cooldown byl snížen z 5 minut na 3 minuty.
      • Swipe (Bear Form) poškození bylo snížené o 20%.
      • Vengeance je již neodstraněný při vstupování do Bear Form, a okamžité je odstraněný při vstupování do Cat Form.
    • Restoration
      • Empowered Touch nyní postupuje z Healing Touch stejně jako Nourish.
      • Heart of the Wild: the Bear Form Stamina bonus z tohoto talentu je nyní 2/4/6%, snížen z 3/7/10%.
      • Malfurion's Gift již nemá Fury of Stormrage jako nezbytného talentu.
      • Natural Shapeshifter nyní také zvyšuje trvání Tree of Life o 5/10 sekund.
      • Revitalize má nyní 2-talent body, snížen z 3. Poskytuje 20% šanci na vrácení 1/2% z celkové many druida na periodické léčení z Lifebloom nebo Rejuvenation. Tento účinek se nemůže vyskytovat více než jednou za 12 sekund.
      • Swift Rejuvenation má nyní 1-talent bod, snížen z 2. Global cooldown snižuje tento talent poskytující Rejuvenation pozůstatek 0.5 sekund.
      • Symbiosis: heal-over-time kouzla (Rejuvenation, Regrowth, Lifebloom) již nemohou přinášet prospěch z Mastery, pouze obnovení na sebe. Různé heal-over-time kouzla musí být přítomné.
  • Glyphs
    • Glyph of Healing Touch nyní snižuje cooldown na Nature's Swiftness o 10 sekund po použití Healing Touch, zvýšen z 5 sekund.
    • Glyph of the Treant (novinka) dovoluje druidům, aby drželi originální krok Tree of Life look... jestliže musí. Musí?
  • Opravy chyb
    • Blood in the Water nyní obnovuje Rip do správné hodnoty.
    • Flight Form se nyní bude správně zobrazovat ve Spellbook, předtím než bude naučený Expert Riding.

Hunter

  • Veškeré speciální útoky na základě zbraňového poškození (například Scattershot) jsou nyní v normálu.
  • Scare Beast je nyní dostupný na úrovni 36, zvýšený z úrovně 14, a má aktuální cenu trénování.
  • Deterrence je nyní dostupný na úrovni 78,zvýšený z úrovně 36, a má aktuální cenu trénování.
  • Disengage je nyní dostupný na úrovni 14, snížen z úrovně 78, a má aktuální cenu trénování.
  • Glyphs
    • Potřebná úroveň pro glyphy, který ovlivňuje Scare Beast, Deterrence, a Disengage, a byl změněný k zaznamenávat se změnou úrovně v těchto schopností.
  • Opravy chyb
    • Core Hound schopnost peta Ancient Hysteria je nyní umístěná v jeho jedinečném debuffu na ovlivněných hráčů, kteří mají stejný účinek jako Sated a Exhaustion.
    • Certain peti by již neměli zapomenout na Dash.

Mage

  • Arcane Blast nyní zvyšuje poškození u dalšího Arcane Blast o 10% za náboj, snížen z 20%, snižuje čas kouzlení o 0.1 sekund za náboj, a zvyšuje cenu mana o 150%, snížen z 175%. Nyní základ času kouzlení u Arcane Blast byl snížen na 2.35 sekundy.
  • Arcane Explosion nyní stojí 15% ze základu mana, snížen z 18%.
  • Arcane Missiles poškození bylo zvýšené o 5%.
  • PvP set 4 bonus změněný ke zvýšení poškození o 5%, namísto poskytování 5% Haste.
  • Specializace Talentu
    • Arcane
      • Arcane Barrage poškození bylo zvýšené o 5% a jeho cooldown má nyní 4 sekundy, snížen z 5 sekund.
      • Arcane Concentration: Nyní má více zvýšenou šanci (13/27/40%) ke vstupování do stavu Clearcasting. Tento účinek se může vyskytovat jednou za 15 sekund. Tooltip ještě ukazuje, že je zde 3/6/10% šance, jak to činí přibližně do stejného šance s vnitřní aplikované cooldown.
      • Arcane Specialization získá zvýšené arcane damage o 25%.
    • Fire
      • Blazing Speed již nezobrazuje účinky zpomalovaní pohybu (toto ještě ruší účinky, které totálně zastaví pohyb).
      • Fire Specialization znova zvyšuje periodický účinky fire damage o 25%.
      • Molten Shields nyní také způsobuje Blazing Speed ke rušení zpomalení pohybu, navíc účinky k jeho aktuální funkčnosti.
      • Pyroblast základ ceny mana je nyní 17%, snížen z 22%.
    • Frost
      • Deep Freeze: Cooldown na této schopnosti je již snížený o Haste.
      • Early Frost nyní snižuje Frostbolt čas kouzlení o 0.3/0.6 sekund, snížen z 0.35/0.70 sekund.
      • Fingers of Frost šance procesu je nyní 7/14/20%, snížen z 10/20/30%.
      • Frost Specialization znova zvyšuje veškeré poškození proti frozen cílu o 25%.
      • Reactive Barrier je nyní spuštěný jakýmkoliv poškozením, které způsobuje mágovo zdraví pod 50%, dokonce jestliže mage byl již pod 50%.
      • Shatter nyní také zvyšuje Frostbolt poškození o 10/20% proti frozen cílům.
      • Shattered Barrier trvání je nyní 2/4 sekund, snížen z 3/6 sekund.
  • Glyphs
    • Glyph of Evocation nyní léčí na 40%, snížen z 60%.
    • Glyph of Deep Freeze nyní zvyšuje poškození dané u Deep Freeze o 20% (již nezvyšuje Frostbolt poškození proti Deep Frozen cílům).
  • Opravy chyb
    • Improved Polymorph nyní správně sdílí klesající vrácení v ovládaném omráčení.

Paladin

  • Exorcism poškození bylo přibližně zvýšené o 50%.
  • Holy Radiance nyní má sníženou účinnost na cílech okolo 8 yardů pryč od paladina.
  • Seal of Truth: periodické poškození z Censure bylo snížené o 25%.
  • Specializace talentu
    • Holy
      • Beacon of Light nyní trvá 5 minut, zvýšen z 60 sekund.
      • Blessed Life: účinky tohoto talentu se nemůže vykytovat více než jednou za 8 sekund, zvýšen ze 2 sekund.
      • Illuminated Healing absorbovací šít nyní absorbuje 10% z celkového množství léčení, zvýšen z 8%. Každy bod Mastery, zvyšuje účinek o dodatečné 1.25%, zvýšen z 1%.
      • Light of dawn byl pozměněný. Již nemá vynucený cooldown, nyní stojí Holy Power namísto mana, a poměr v přímé úměrnosti k množství použitého Holy Power. Navíc, nyní léčí 5 největšího zranění cíle party (včetně sebe) v 30-yardů přední fronty.
      • Protector of the Innocent se již nespouští ze samo léčení.
    • Protection
      • Divine Bulwark nyní získává 2.25% méně blokové šanci za bod Mastery, zvýšen z 2%.
      • Holy shield nezvyšuje šanci na blokování. Namísto, zvyšuje množství blokovaného o dodatečných 10%, pro celkem 40% blokového poškození.
      • Shield of the Righteous: Contribution attack power rozpůlený (nyní 60% s plným Holy Power) a základ poškození vyneslo, tak že úroveň 85 paladina v Heroci dungeonu výbava jedná stejné poškození bez Vengeance, ale na Vengeance má méně dopadat.
      • Shield of the Templar nyní snižuje cooldown u Guardian of Ancient Kings o 40/80/120 sekund, snížen z 1/2/3 minut.
      • Wrath of the Lightbringer nyní zvyšuje Crusader Strike a Judgement poškození o 50/100%, zvýšen z 30/60%.
    • Retribution
      • Crusade nyní také má proces na zabití ke zvýšení léčení dané u paladinovo dalšího kouzla Holy Light o 100/200/300% na 15 sekund, navíc k aktuálním účinkům.
      • Divine Storm: Tato schopnost byla změněná. Již nekonzumuje Holy Power a namísto stojí 5% ze základu mana. Sdílí cooldown s Crusader Strike a zásahy veškerých blízkých nepřátel na 60% zbraňového poškození.
      • Pursuit of Justice nyní má 8-sekund vnitřní cooldown, sdílený s Blessed Life.
      • Rebuke již nezavádí Auto Attack.
      • Sanctity of Battle nyní také způsobuje Divine Storm's cooldown ke snížených účinků Haste.
      • Zealotry již nekonzumuje 3 Holy Power, ale ještě potřebuje 3 Holy Power k použití.
  • Glyphs
    • Glyph of Beacon of Light nyní dělá volný Beacon of Light, namísto zvýšení trvání o 30 sekund.
    • Glyph of Divinity byl změněný. Nyní získává paladin 10% z maximální mana jednou použité.
    • Glyph of Light of Dawn nyní zvyšuje celkový počet nejvyššího zranění léčeného cíle o 1.

Priest

  • Binding Heal nyní poskytuje zhruba dvojité množství léčení.
  • Prayer of Healing má jeho cenu mana sníženou o téměř 30%, a základ bodů a Spell Power součastně zvýšený o 20%.
  • Specializace talentu
    • Discipline
      • Divine Aegis nyní dovoluje spouštět u Prayer of Healing, navíc, ke kritickému léčení ze všech ostatních kouzel.
      • Grace byl zvýšený o 4/8% nahromadění 3 krát, zvýšen z 2/4% nahromadění.
      • Inner Focus nyní pracuje s Binding Heal, ale již nepracuje s Heal.
      • Power Word: Barrier byl změněný. Již nevstupuje jako sdílený absorbační štít. Namísto, veškerých ovlivněných přátelských cílů bere 30% sníženého poškození po době trvání štítu, který je nyní 10 sekund, snížen z 25 sekund.
    • Shadow
      • Shadow Orbs: mírně změněný. Shadow Orbs pokračuje zvýšit poškození dané u Mind Blast a Mind Spike a nahromadit až 3 krát, ale nyní když priest kouzlí Mind Blast nebo Mind Spike (konzumováním orbů), priest získá 15-sekund trvání buffu (Empowered Shadow), který zvyšuje poškození dané u všech Shadow periodických kouzel. Empowered Shadow se nenahromadí. Mastery zvyšuje bonus poškození u Shadow Orbs a Empowered Shadow o stejné množství, 10% se základem 8 Mastery, a dodatečné 1.25% za bod Mastery.
      • Vampiric Embrace léčení kouzelníka byl snížený na 6%, snížen z 12% (v tooltip byla uvedená chyba, která uvedla, že množství samo léčení bylo 15%). Členové party ještě přijmou 3% léčení.
    • Opravy chyb
      • Dark Archangel nyní správně zvyšuje poškození dané u jistých schopností o 4%.

Rogues

  • Deadly Poison základ poškození a attck power spolu byly zvýšené o 30%.
  • Recuperate nyní obnovuje 2% z maximálního života, snížen z 3%.
  • Venomous Wounds základ poškození a attack power spolu byly zvýšené o 30%.
  • Specializace talentu
    • Combat
      • Aggression nyní zvyšuje poškození u Sinister Strike, Backstab, a Eviscerate o 7/14/20%, zvýšen z 5/10/15%.
      • Bandit's Guile nyní získá 10/20/30% zvýšeného poškození jako rogue získá větší dohled, zvýšen z 5/10/15%.
    • Subtlety
      • Executioner již neovlivňuje Recuperate.
  • Opravy chyb
    • Bandit's Guile nyní aplikuje více konzistenčních všech schopností se předpokládá za modifikaci.
    • Hráčský ochránci a dočasní petové nyní zastaví útočení, když rouge použije Vanish, ale ochránci města nebudou zastaveni.

Shaman

  • Chain Heal cena many zvýšená z 17% na 20% ze základu many.
  • Earthliving Weapon nyní má jenom 25% z plné šance k procesu z jednoho skoku Chain Heal.
  • Specializace talentu
    • Elemental
      • Elemental Reach nyní také zvyšuje Searing Totem dosah o 7/15 yardů.
      • Fulmination má nyní Spell Alert vizuální přidružený s tím, který se jeví, když shaman dostane na 9 nábojů Lightning Shield.

Warlock

  • Bane of Agony poškození bylo přibližně snížené o 12%.
  • Bane of Doom poškození bylo přibližně snížené o 12%.
  • Corruption poškození bylo přibližně snížené o 12%.
  • Death Coil poškození bylo přibližně snížené o 12%.
  • Drain Life poškození bylo přibližně snížené o 12%.
  • Drain Soul poškození bylo přibližně snížené o 12%.
  • Immolate poškození bylo přibližně snížené o 12%.
  • Incinerate poškození bylo přibližně snížené o 12%.
  • Rain of Fire poškození bylo zvýšené o více srovnatelné k dalším AoE schopnostím.
  • Searing Pain poškození bylo přibližně snížené o 12%.
  • Seed of Corruption poškození bylo zvýšené o více srovnatelné k dalším AoE schopnostím.
  • Shadowbolt poškození bylo přibližně snížené o 12%.
  • Soul Fire poškození bylo přibližně snížené o 12%.
  • Specializace talentu
    • Demonology
      • Hand of Gul'dan poškození bylo přibližně snížené o 12%.
    • Destruction
      • Chaos Bolt poškození bylo přibližně snížené o 12%.
      • Conflagrate poškození bylo přibližně snížené o 12%.
      • Shadowburn poškození bylo přibližně snížené o 12%.
  • Opravy chyb
    • Drain Life: Soulburn verze bylo účtované na 17% ze základu many, namísto 12% jako normální verze. Toto bylo opravené.

Warrior

  • Cleave poškození bylo přibližně snížené o 17%.
  • Execute poškození bylo přibližně snížené o 17%.
  • Heroic Strike poškození bylo přibližně snížené o 17%.
  • Overpower nyní dává 125% zbraňové poškození, snížené ze 150%.
  • Rend základ poškození bylo přibližně snížené o 17% a procenta zbraňové poškození za náboj snížený na 25%, z 30%.
  • Shield Block nyní zvyšuje jenom blokovou šanci o 25%, ale nadměrný blok, který tlačí vyvarování se plus bloku přes 100% je nyní převedený do šanci na kritické blokování.
  • Slam nyní stojí 15 rage, snížen z 20, a nyní dává 125% zbraňové poškození, snížené ze 150%.
  • Victory Rush poškození bylo přibližně snížené o 17%.
  • Whirlwind nyní dává 65% zbraňové poškození, snížen z 75%.
  • Specializace talentu
    • Arms
      • Mortal Strike nyní dává 150% zbraňové poškození, snížené ze 185%.
      • Second Wind nyní léčí na 2/5% z celkového života, snížen z 5/10%.
      • Strikes of Opportunity nyní dává 100% zbraňové poškození, snížené ze 115%.
    • Fury
      • Blood Craze nyní léčí na 1/2/3% z celkového života, snížen z 2.5/5/7.5%.
      • Bloodthirst poškození bylo přibližně snížené o 17%.
      • Raging Blow nyní dává 110% zbraňové poškození, snížené ze 150%.
      • Unshackled Fury nyní získá přibližně 50% větší výhodu za bod Mastery.
    • Protection
      • Critical Block nyní získá rovnající se množství šance bloku a šanci na kritické bloky (1.5% za každý bod Mastery).
      • Devastate již neposkytuje aggro bonus.
      • Shield Slam: Příspěvek attack power byl snížený na 60%, snížen ze 75%, a základ poškození vyneslo, tak že úroveň 85 warriora v Heroci dungeonu výbava jedná stejné poškození bez Vengeance, ale na Vengeance má méně dopadat. Navíc, Shield Slam již neobnovuje 30% bonus aggra z toho poškození.
      • Vigilance již neposkytuje 3% sníženého poškození, ale ještě obnovuje Taunt a poskytuje Vengeance.
  • Glyphs
    • Glyph of Bloody Healing zvyšuje léčení přijaté z Bloodthirst o 40%, snížen ze 100%.
    • Glyph of Intimidating Shout již nezpůsobuje cílům zpomalovací útěk, ale namísto je zakoření.
    • Glyph of Shield Wall zvyšuje snížené poškození na 60%, ale zvyšuje cooldown z 2 minut na 4 minuty (talentovaný).
  • Opravy chyb
    • Taste for Blood měl ještě znova proces na každém dalším náboji Rend.

Achievements

  • Gladiator odměněné mounty nyní odmění Master Riding.
  • What A Long, Strange Trip It's Been nyní udělují Master Riding.

Předměty

  • Mysterious Egg nyní vezme jenom 3 dny, aby proměnili do Cracked Egg a má mírně vyšší šanci na odměnu Reins of the Green Proto-Drake.
  • PvP set bonusů nyní poskytuje 70 status jako Agility, Intellect, a Strength (snížen ze 100) ve 2 částech, a 180 z těchto stavů (snížen ze 300) ve 4 částech.

Profese

  • Perfect Gem Cutting a Mixology byli odstraněné jako dovednosti trénování a jsou namísto pasivní schopnosti profese. Kdy hráči dosáhnou vhodné dovednostní úrovně, budou začínat získávat bonusy z Mixology (musíte znát recepty k získání výhody) a/nebo ořezat perfect gems (samozřejmě v závislosti na jejich profesi).
  • Alchemy
    • Alchemy recepty nyní potřebují Crystal Vials. Deathwing zničil všechny další, protože je podlý (nebo protože nechtěl, aby alchemisti nesli 5 různých ampulek s sebou).
  • Engineering
    • Engineering Tinkering očarování již nebude poskytovat jejich bonus atributy, ale aktivované účinky budou koupené s dalšími enchanty. V patch 4.0.1 atributy byly (ale skryté) a jsou nyní odstraněny.
  • Opravy chyb
    • Několik epic gem se už přeměňují, to scházelo od trenérů, byly přidané zpátky.

Opravy chyb

  • Určité AoE schopnosti nebudou již ignorované AoE poškozením.
  • Moby a NPCs by již neměli zdát se, že náhodně získají nebo ztratí život během boje.
  • Znova vyvolaní petové v Battlegroundech již nezapočítávali hráčovo celkově dané léčení.

Známé problémy

  • Některé tipy nemusejí zobrazovat poslední změny do určitých schopností.
  • Worgen hunters se aktuálně nebudou schopni naučit Dual Wield.
  • Achievement - Explore - Tol Barad nebude možný dokončit na vydání World of Warcraft: Cataclysm.

 

„Proti blbosti i bohové bojují marně.“ Jan Werich