WoWka

Bez obrazku

Menu

Průvodce pro začátečníky

Achievements

Historie
Patch
Mapa stránek
 

Hra

Úvod do hry
Přehled
Rasa
Povolání
Profese
Frakce
Předměty
Doprava
Svět
Města
Lokality
Dungeony a Raidy
Průvodce hráče
Player vs. Player
F. A. Q.
 

Datadisky

Mists of Pandaria
Cataclysm
Wrath of The Lich King
Burning Crusade
 

Sekce

Kouzla Cataclysm

Kouzla Cataclysm Pets

Kouzla WotLK
Kalkulátor talentů EN

Bojový peti

Eventy
 
Bez obrazku

F. A. Q. - Svět

Hlavní základy | Technické požadavky | Charakter | Player vs. Player Bojiště | Předměty | Svět

 

Dungeony

Dungeony | NPC | Doprava

Jaký druhy dungeonu jsou ve World of Warcraft?
Hráči narazí na dva druhy dungeonů při hraní hry: menší ne-instantní dungeony, nazvané place of interest, a větší instantní dungeony, nazvané world dungeon.

Co je place of interest?
Po celém světe Azerothu je zde více než 100 places of interest (a ještě víc v Outlandu), dosahující co do velikosti z malé po docela velké. Places of interest zahrnují hrobky, pronásledované doly, ledové jeskyně, a potopené lodě některé pojmenované. Přechod do a do z, z těchto míst je bezešvý, a budete schopný do nich vběhnout s dalšími hráči. To jsou dungeony jen pro 5 lidí.

Co je world dungeon?
World dungeons, které jsou o stupeň větší než places of interest, jsou určení pro více impozantní setkání. Vstupující v obou pěti osob a různých raidů. Raid dungeony jsou určené pro raid  specifických velikostí - 10, 15, 20, 25, nebo 40 hráčů. Některé příklady z wolrd dungeons v Azeroth zahrnuje Stratholme, Blackwing Lair, Blackrock Spire, Dire Maul a Zul'Gurub.

Je instance world dungeons?
Ano. Vždy, když parta vstoupí do portálu world dungeons, instance té oblasti je vytvořená jen pro tu partu. Dvě party, které vstoupí zároveň do portálu instance, bude, každá stejná jako vlastní kopie, nebo instance, dungeon. Toto dovoluje vám a partě přátel, aby měli víc osobní zkušenosti - prozkoumávání, dobrodružství, nebo dokončení questů ve vašem vlastním osobním dungeonu.

Co je raid dungeon?
Raid dungeonys jsou navržené, aby poskytovaly největší výzvy - a největší odměny - dosažitelný ve hře z hlediska PvE. Raid dungeony ve World of Warcraft budou požadovat celý raid k použít precizní kolektivní práce, aby porazila výzvy uvnitř. Bossové uvnitř raid dungeonu jsou nejvíce hrůzostrašní ve hře, takový jak draci Onyxia a Nefarian, stejně jako slavné postavy z tradice World of Warcraft. Každý raid dungeon je určený pro specifickou velikost raidu. Karazhan, jeden z nových raid dungeonu v Burningu Crusade je určený pro deset hráčů na 70 úrovni. Molten Core, jeden z prvních raidů zaučoval hru, který je určený pro čtyřicet hráčů na 60 úrovni.

Jaké odměny jsou ve world dungeons?
Uvnitř vyzývavých bitev, hrůzostrašní bossové, zajímavá tradice, a různorodost barevných nastavení ve world dungeons, které jsou také domov pro četné silné odměny. Mnoho world dungeons ve World of Warcraft musí nabízet každému hráči - brát výhody a pobavit se!

Jestli parta lidí vstoupí do dungeonu, jak může nového hráče připojit k partě nebo vstoupit do jejich dungeonu?
Vůdce party může přidávat nové hráče k partě, aniž by ve skutečnosti byl blízko toho hráče s použitím příkazem /invite. Jakmile je přidaný nový hráč, on nebo ona, tak může vstoupit do stejné instance ve, který je zbytek party.

Jsou zde dungeony pro všechny dosažené úrovně a nejenom pro nejvyšší hráčské úrovně?
Ano. Hra uvádí široký okruh vhodného obsahu pro všechny úrovně a druhy hráčů, dovolující oba příležitostný a tvrdý hráče, aby se těšili z herní zkušenosti.

Co je v dungeonu obtížnost Heroic?
Představený v Burningu Crusade, Heroic - úroveň instance je alternativní verze nových pro 5 osobních dungeonů, které byly značně zvýšených v obtížích, a má jejich vlastní sadu silnějších odměn. Přístup k obtížnosti Heroic vyžaduje každého člena v partě, aby měl úroveň reputace Honored s přidruženou frakcí dungeonu, aby koupil vhodný klíč. Jestliže má každý člověk pro partu 5 lidí klíč na odemknutí obtížnosti Heroic pro dungeon, vedoucí party musí jednoduše nastavit obtížnost Heroic v menu vedoucí party.

 

 

„Vhodnou základnou pro manželství je oboustranné nepochopení.“ Oscar Wilde