WoWka

Bez obrazku

Menu

Průvodce pro začátečníky

Achievements

Historie
Patch
Mapa stránek
 

Hra

Úvod do hry
Přehled
Rasa
Povolání
Profese
Frakce
Předměty
Doprava
Svět
Města
Lokality
Dungeony a Raidy
Průvodce hráče
Player vs. Player
F. A. Q.
 

Datadisky

Mists of Pandaria
Cataclysm
Wrath of The Lich King
Burning Crusade
 

Sekce

Kouzla Cataclysm

Kouzla Cataclysm Pets

Kouzla WotLK
Kalkulátor talentů EN

Bojový peti

Eventy
 
Bez obrazku

Player vs. Player - Arena

Battlegrounds | Arenas | World PvP | Odměny

 

Ring of Valor

Vyžaduje Wrath of the Lich King

U hordy v hlavním městě Orgrimmar se ukazuje jako hodnotný skrz zkoušku osobního boje je časově-vážná tradice. V městským Valley of Honor, impozantní struktura stojí jako závěť k významu této víry v kultuře orků: Ring of Valor.

 

 

 

 

Přehled

The Ring of Valor zahrnuje vícenásobné sady dynamických mapových rysů které vytvořit různorodost příležitostí k rychlému boj.

 

The Staging Platforms

Výchozí prostory v ringu Valor nemá standartní chráněné místnosti v protějších koncích Areny. Jak před začatkem odpočítávání postupuje, dva výchozí prostory pomalu se zvednou ven ze země dokud se neobjeví se v přízemních výškách. Když utkání začíná, vrata kolem platforem se stáhnou zpět, a dva týmy najdou sebe ve velmi bezpečné vzdálenosti.

The Fire Walls

Po obou stranách startovních platforem je střídavá ohnivá í zeď která se objeví ze země. Dvě ohnivé zdi se spoušťí zároveň a způsobí škodu rovný procentu celkového zdraví za sekundu komukoliv procházející nebo je-li postaven uvnitř plamenů.

The Center

Dvě hrubé plošiny na protějších stranách aréně a brzdící pohyb nebo přerušování zorného pole. Protože to jsou v podstatě dočasné pilíře, kde se vytváří změna dynamického pohledu.

Podrobná mapa

Kvůli jeho poli jedinečných rysů, Ring of Valor je většinou celek a dynamicky všechny Arény dosud ve World of Warcraft, a to pravděpodobně dá vznik některý z nejvíce tvůrčích a aktivních hráčských viděných strategií. Obecně, týmy které stále spojí, koordinovaný pohyb s oportunistickým použitím plochy a ohnivých zdí budou vládnout dni.

Jeden klíčový prvek Areny, který by měl tým používat k jejich výhodě je časově nastavení ohnivých zdí a plochy. Povznášející plochy se zvednou a snížit v synchronizaci s aktivovanou ohnivou zdí a zneškodnění. Když plochy jsou snížené, ohnivé zdi odřízly část Arény. Tak, hráči, kteří jsou odříznutý od spoluhráče nebo cíle kvůli aktivaci ohnivých zdí se musí rychle rozhodnout, zda počkat nebo trpět vysokým poškozením proběhnout skrz zeď. Používání plochy pro let nebo blokovat rozsah, u které není v tomto případě žádná volba.

Týmy, které rychle poznají, kdy nepřátelský hráči jsou odříznutí z podpory a může je rychle spálit samostatným hráčem, a tak uspořádaný úder DPS bude výhodou. Podobně zde bude větší potřeba a důraz na léčení, pro velké poškození od ohnivých zdí, které berou daň. Udržující se spoluhráči na živu skrz zápasové počáteční šílenství bude jednotlivou léčivou výzvu také, pro týmy pravděpodobně bude obchodní údery v těsných prostorech, zatímco současně dosazující pozice.

 

 

„Láska vdaných žen je nejcennější na světě, manželé o tom ovšem nevědí.“ Oscar Wilde