WoWka

Bez obrazku

Menu

Průvodce pro začátečníky

Achievements

Historie
Patch
Mapa stránek
 

Hra

Úvod do hry
Přehled
Rasa
Povolání
Profese
Frakce
Předměty
Doprava
Svět
Města
Lokality
Dungeony a Raidy
Průvodce hráče
Player vs. Player
F. A. Q.
 

Datadisky

Mists of Pandaria
Cataclysm
Wrath of The Lich King
Burning Crusade
 

Sekce

Kouzla Cataclysm

Kouzla Cataclysm Pets

Kouzla WotLK
Kalkulátor talentů EN

Bojový peti

Eventy
 
Bez obrazku

Předměty

Základy | Přehled | Batohy | Socketed Items | Bankovnictví | Šatník | Obchodníci | Pošta | Obchodování | Aukce | Jídlo/Voda

 

Základy

Armory databáze předmětů
Armory oficiální databáze předmětů je vyhledávající databáze předmětů ve World of Warcraft.

Požadavky použitých předmětů
Mnoho předmětů mají požadavky k používání. Tento druh omezení se dává na předměty zahrnující minimální úroveň, požadované dokonalost, omezení povolání, a požadavky reputace. Jestli se nesetkáte s jedním nebo víc z požadavků, ty požadavky zobrazují červený text v tooltip.

Vyjímky barvy předmětů (z nejvíce běžných po nejméně běžné)

Poor* Quality - Mizerná kvalita
Common Quality - Bežná kvalita
Uncommon Quality - Neobycerjná kvalita
Rare Quality - Vzácná kvalita
Epic - Epická kvalita
Legendary - Legendární predmety
Heirlooms - Dedicné predmety

*Heirloomsjsou speciální predmety, které mohou být sdílené jen mezi charakttery na strejném úcte. Mužete je poslat poštou k dalším postavám. Jejich atributy se také mení podle základní úrovni.

Soulbound předměty
Mnoho předmětů, zvláště magické předměty jsou Soulbound. Předmět, který je soulbound je nastálo svázaná s duší ke specifickému hráči a nemůže být převedený do dalšího charakteru jakýmkoliv způsobem. Hráč může prodat obchodníkovi, disenchant, nebo zničit soulbound předmět, ale nemůže obchodovat či prodá s dalšími hráči. Předměty se stávají soulbound různými způsoby: on pickup, on creation, nebo při vložení do výbavy. Přijmutí předmětu se ukazuje výstraha, který předmět se stane soulbound u vykonávané významné akce.

Account Bound předměty
Několik předmětů je Account Bound dovolující k poslání poštou dalším postavám na stejném účtu.

Durability předmětů
Mnoho předmětů jsou podléhané k postupné ztrátě Durability skrz používání. Všechny zbroje a zbraně mají durability, ale trinkety, cloack, off-hand parádičky, košile, tabardy, amulety a prsteny nemají. Předměty s aktuální a maximální durability se zobrazují na tooltip. Po smrti, veškerá výbava ztrácí 10% z aktuální durability.

  • Veškeré durability zbroje/zbraně může prodavač NPC opravit za poplatek. Poplatek opravy se mění na závislostech, jak je daný předmět poškozený.
  • Předměty zůstávají v plné účinnosti, dokud nemají žádnou durabilitu. Jejich síla bude postupně zbavená.
  • Když předmět nemá žádnou durabilitu, to již nebude, dává hráči žádnou výhodu; znamená to, že dokud nebude opravený, tak žádnou výhodu nezíská.
  • Předměty, které jsou rozbité (žádná durabilita) můžou být vždy opravené, hráči mohou někdy příležitostně ztrácet předměty skrz ztrátu durability.
  • 10% ztráta durability, která neovlivňuje vybavené předměty, se nevyskytují při smrti mezi hráči v PvP boji.
  • Jestli přijmete oživení od Spirit Healer, oba vybavené předměty stejně jako předměty v inventáři budou ovlivněné ztrátou durability.
  • Jestli se předmět dostane do nízké durability, zobrazuje se panáček na obrazovce s odpovídajícím senzorem ve žluté barvě. A rozbité předměty jsou identifikované červenou barvou na panáčku.

Ukazování předmětů na Chatu
Můžete ukazovat předměty při vložení zprávy do chatu, který je užitečný pro zobrazování k lidem pro obchodní účely nebo pro sdílené informace o předmětu. Podržení tlačítka "Shift" a kliknutím levým tlačítkem myši na předmět, kde můžete psát text na chatu. Tento text bude vložen ve zprávě. Text předmětů můžete poslat přes whispers, partu, guildu, raid a ve městě obchodním chatem. Můžete ukázat předmět, který zobrazuje ikonku, nejen ten, který nosíte. Také předmět ve vaší bance, nošený jiným hráčem, zobrazený jako odměny v quest logu, předtím ukázaný ve zprávě, nebo v Aukci. Můžete také ukazovat skrz obchodování do chatu nebo na předměty v profesích.

Nahromadění, balíček, Stack
Proces nahromadění předmětů kombinované dvě nebo více stejných předmětů nahromadě, které vám dovolí nést více předmětů v jednom slotu inventáře. Předměty použité v obchodování, reagent, a spotřební zboží jsou nejběžnější nahromaděné předměty. Nahromadě spojené předměty lze vytáhnout v jednu nebo více. Pro rozdělení nahromaděných předmětů, stačí podržet "Shift" a potom levým tlačítkem myši kliknout na předmět. Toto předloží okno, kolik předmětů si můžete vzít z hromady. Maximální množství předmětů, které můžete nahromadit, se mění podle předmětů.


Klíče - Key
Když hráč získá poprvé klíč, bude automaticky přesunutý klíč do batohu, který je pouze na klíče. Počet slotu v batohu s klíči se zvyšuje dynamicky v závislosti na úrovni povolání. Můžete najít ikonku k otevření batoh s klíči, který je vlevo od vašich ikonek batohů. Jakýkoliv určený předmět jako klíč, včetně ostatních dungeon klíčů, stejně jako quest klíče, mohou být uležené v batohu s klíči.

Cooldown spotřebných předmětů
Předměty, které mohou být použité nebo aktivované pravým tlačítkem myši na nich, jako lahvičky, spadají do jedné ze tří kategorií. Používání předmětů specifické kategorie budou spuštěné sdílením cooldown mezi všemi dalšími předměty ve stejné kategorii. Kategorie a jejich sdílené cooldowns jsou zde:

  • Potions - 2 minuty:  Lahvičky zahrnují život a mana lahvičky, stejně jako speciální lahvičky jako je Invisibility a Might Rage. Tam je také limit, jeden za boj.
  • Agresivní - 1 minuta: Tato kategorie zahrnuje výbušné předměty, jako je Really Sticky Glue a Discombobulator Ray.
  • Ne-Agresivní - 2 minuty: Tato kategorie zahrnuje předměty jako Healthstones, Night Dragon's Breath, Whipper Root Tubers a Target Dummies.

Dodatečné informace

  • Běžné unique předměty nedostanete do inventáře, pokud už jeden stejný máte.
  • Při boji nemůže přehazovat armor, ale jenom zbraně se mohou vyměňovat během boje.
  • Setové předměty mohou být nalezené ve hře. Nošení více kusů setového předmětu, vám zprostředkuje zvláštní bonusy. Nejběžnější setové předměty jsou povolání-speciální-zbroj-setů (class-specific armor sets).
  • Při zničení superior kvality (modrá) nebo lepšího předmětu, vyskočí okno, při potvrzování zničení tohoto předmětu.
  • Můžete si vyzkoušet, jaké předměty bude vypadat na vaší postavě předtím, než si je vezmete.
  • Štíty mají block hodnoty. Blokovací útoky se vyhnout množství škodám založený na vašem štítu a vaši Strength.
  • Hráč nesoucí cloak nebo přilbu můžete zobrazovat ve hře. Pro ovládání této funkčnosti, která se nachází v Options menu pod "Interface Options", tak můžete vybrat, jestli chcete, aby se vám ukazovali předměty nebo ne.
  • Všechny wands mohou být použité u povolání, které mají Wand Proficiency. Wand poškození snižuje resistence ve vhodných školách. Při používání Wand může být v silence.
  • Přepínání schopnosti Shoot Wand. Zatímco je aktivní, budete pokračovat s útokem s vybavenou wand dokud nebude zrušený (například pohybem).
  • Všechny quest odměny jsou označené jako Bind on Pickup. Následkem toho, nemohou být prodávané dalším hráčům.
  • Quivers a Ammo budou zvyšovat rychlost útoku při používání pušky nebo luku.
  • Předměty s procesy se používají na základě čas procesu. Jejich proces frekvence jsou vložené jako počet požadovaných procesů za minutu, a jejich aktuální proces za-švih jsou šance vypočítané z používání rychlosti zbraně.
  • Ve hře jsou předměty, které mají trvání na zaměření v reálném čase. Pro příklad, máte ryby, které mají trvání čtyři hodiny; přesně čtyři hodiny bez ohledu na tom, zda je postava přihlášená.
  • Vybavení předmětů bude přerušené jakýmkoliv vykouzlení kouzly aktuálně v postupu.
  • Umístění předmětu do banky bude přerušeno při vykouzlení kouzla, jestliže je vykouzlené kouzlo.
  • Alkohol cooldowns byl přesunut do Drinks: Veškerých 10 sekund cooldowns byl odstraněn a nahrazený 1 sekundou.

 

 

„Nejkrásnější ze všech tajemství je být géniem a vědět to jen sám.“ Mark Twain