WoWka

Bez obrazku

Menu

Průvodce pro začátečníky

Achievements

Historie
Patch
Mapa stránek
 

Hra

Úvod do hry
Přehled
Rasa
Povolání
Profese
Frakce
Předměty
Doprava
Svět
Města
Lokality
Dungeony a Raidy
Průvodce hráče
Player vs. Player
F. A. Q.
 

Datadisky

Mists of Pandaria
Cataclysm
Wrath of The Lich King
Burning Crusade
 

Sekce

Kouzla Cataclysm

Kouzla Cataclysm Pets

Kouzla WotLK
Kalkulátor talentů EN

Bojový peti

Eventy
 
Bez obrazku

Přehled - Boj

Rychlý start | Tipy Realmů | Několik prvních úrovní | Charakter schopností | Charakter Titulů | Ovládání | Boj
Questy | Bojové mazlíčci | Malý mazlíčci | Základy mobů | NPC | Systém odpočinku | Vysvětlivky | Kadeřník

 

Kouzla a schopnosti

Systém smrti | Duely | Kouzla a schopnosti

V běžném používání, časová "kouzla" se odkazují na kouzla a schopnosti. Zda kouzlo nebo schopnost požaduje nějaký druh zdroje mechanického použít - mana, rage, energie, combo body, a tak dále. Navíc, mnozí mají cooldowns a čas kouzlení, které také omezuje, jak často nebo rychle můžete používat. Níže je základ některé kouzla a schopnosti časované ve World of Warcraft:

Cast Time - Čas Kouzlení

Cast Time je měření množství času, to bere od začátku z kouzlení kouzla, které je pak aktivovaný nebo dokončí kouzlení. Zatímco kouzlíte, postupový indikátor se bude ukazovat na obrazovce. Jestliže dostanete poškození, postupový bar se sníží a zdrží kouzlení vašeho kouzla. Jestli se pohybujete nebo přerušíte, kouzlící proces bude úplně zrušený. Některá kouzla mohou být okamžitě vykouzlený. Toto znamená, že nemohou být přerušený, a nemají čas kouzlení. Veškeré okamžité kouzlení, ne-postupovací kouzla mohou být vykouzlený při pohybu.

Channeled Spells - Postupovací Kouzla

Mnoho kouzel musí být udržovaný nebo "channeled" k dosáhnutí jejich plného účinku, takové jako mnoho AoE kouzel. Poznáte kouzlo vyžadující postupování, kdy se postupový bar jeví se slovem "Channeling". Jestliže jste přerušený pohybem, vykonávání další akce, nebo je napadený, kouzlo nebude dokončené.

Cooldown - (Čas na znovu použití kouzla)

Cooldown je množství času, co vezme potom, než můžete vykouzlit stejné kouzlo znovu. Když jste jednou používali schopnost, vizuální časovač se objeví přes ikonu schopnosti, která signalizuje, jak dlouho musíte čekat k používání znova stejnou schopnost. Mnoho kouzel a schopností podléhají global cooldown, které ovlivňuje všechny další kouzla a schopnosti na 1.5 sekundy.

Range - Dosah

Pro vykouzlení kouzla na cíl, budete potřebovat být v dostatečné blízkosti v dosahu vymezené kouzlem. Typicky chcete vykouzlit vaše kouzlo, jak daleko od nepřítele, jak je to možné, který vám dá delší čas na vykouzlení druhého kouzla před dosahujícím nepřítelem. Jestli váš aktuální cíl je mimo dosah, červený bod bude zobrazený na ikoně kouzel, jestliže je na vašem akčním baru.

Area-of-Effect (AoE) Spells - AoE Kouzla

AOE účinky kouzel ovlivní zároveň vícenásobné nepřátele. Tyto schopnosti jsou užitečné, jestliže se setkáte s hromadou monster, zvlášť když další člen party si je můžete natáhnout na sebe a zastavit hromadu monster, aby nešli na toho, kdo začal kouzlit, nebo jestli je veškerá hromada téměř mrtvá. Buďte velmi opatrný při používání těchto kouzel; mohou "probudit" monstra, které jsou neutrální a udělat je agresivní proti vám, nebo obnovit dost "nenáviděné monstra", který může způsobit vícenásobná monstra k zaútočení najednou.

Line-of-Sight/Facing - Dráha dohled/Čelní

Nejvíce cílená kouzel požadují cíl, aby byl čelem k vykouzlení, a že jste schopní vidět cíl. Jestliže obdržíte line-of-sight chybnou zprávu, pohybujte vaším charakterem do té doby, než jste čelem k cíli a cíl je ve vašem charakteru je line-of-sight (dráha dohledu). Veškeré melee schopnosti požadují cíl, aby byl před útočníkem.

Buffs a Debuffs

Buff je prospěšný a stálý účinek kouzla, takový jako Druidovo Gift of the Wild. A debuff je buff se zápornými účinky, jako Curse of Tongues. Kouzla jako je poškození podobu času, nebo omezit váš charakter v záporné cestě. Můžete odstranit debuffs s Remove Curse, Dispel Magic, nebo další přírodní schopnosti. Ještě předtím můžete jednoduše čekat než debuff vyprší.

Reagents

Některá kouzla a schopnosti požadují, abyste měli speciální předměty, známý jako reagents ve vašem inventáři. Popis kouzel říká, jaký předmět požaduje. Reagent se dají koupit z obchodníka reagent, obvykle lokalizovaný v městech.

Enemy Resistances - Resistence nepřítele

Nepřátelé mají šanci na resistování vašich kouzel, na základě rozdílu úrovně mezi vámi a nepřítelem, stejně jako další faktory.

Learning New Spells or Abilities - Naučení nových kouzel a schopností

Největší schopnosti se nacházejí při navštívením trenérů. Jisté schopnosti se můžete naučit z knížek, které padají z monster, nebo odměněný skrz zvláštních questů.

Spell Stacking - Hromadící kouzla

Účinky kouzla, které nahromadí vícekrát na charakter zobrazený počet na spodním rohu oznamující kolikrát je účinek nahromaděný. Například, jestli hráč měl schopnost Sunder Armor používaný tři krát najednou, Ikona účinku Sunder Armor bude zobrazovat "3" v rohu.

Coefficient Bonuses on Spells - Spolučinné bonusy na kouzlech

Kouzla přijmou menší bonus z +healing a +spell damage založené na porovnání úrovně v které bylo naučené kouzlo a aktuální úroveň čarujícího. Jako všeobecně, hráči budou schopní používat nejlépe 2 nebo 3 ranku každého kouzla před přijímáním nějakého trestu. Kouzlo součinitele je ovlivněné další rozdílnosti, takový jako čas kouzlení, trvání, a další faktory. Ustavičně jsou v proudění, jako hra pokračuje ve vývoji.

Haste and Slow Effects - Zrychlené a zpomalovací účinky

Pojmově, haste hodnoty signalizují o kolik víc činnosti, kterou můžete vykonávat v daném čas. 30% melee haste, způsobí o 30% větších mlácení v daném čase. Pomalé hodnoty signalizují, o kolik delší činnost vezme k dokončení. 30% Slow způsobí akci o 30% delší, aby dokončil.

Dodatečné Informace

  • Při vykouzlení buffu na cíl nízké úrovně, vhodný rank buffu bude automaticky aplikovaný.
  • Kouzla léčící podobu času z různých zdrojů se nahromadí (to je u vícenásobného kouzlení u druidů Rejuvenation na stejný cíl).
  • Spell Haste, působí na postupovací kouzla, zvýšení poměru jejich účinků a snižování jejich celkového trvání. Spell haste, také snižuje global cooldown na kouzlech, směrem dolů na minimum jedné sekundy. Toto se neaplikuje na melee a ranged schopnosti.
  • Váš aktuální cíl nyní zobrazuje všechno trvání na základě kouzla, které můžete kouzlit s cooldown prsteny, tak budete vědět, o kolik delší bude trvat.
  • Mana se normálně neobnovuje na pět sekund potom, co jste vykouzlili kouzlo. Tento systém byl přizpůsobený tak, že jak se zvedne váš intellect, tak budete obnovovat více many za spirit bod.

 

 

„Nikdy jsem nedopustil, aby škola stála v cestě mému vzdělání.“ Mark Twain