WoWka

Bez obrazku

Menu

Průvodce pro začátečníky

Achievements

Historie
Patch
Mapa stránek
 

Hra

Úvod do hry
Přehled
Rasa
Povolání
Profese
Frakce
Předměty
Doprava
Svět
Města
Lokality
Dungeony a Raidy
Průvodce hráče
Player vs. Player
F. A. Q.
 

Datadisky

Mists of Pandaria
Cataclysm
Wrath of The Lich King
Burning Crusade
 

Sekce

Kouzla Cataclysm

Kouzla Cataclysm Pets

Kouzla WotLK
Kalkulátor talentů EN

Bojový peti

Eventy
 
Bez obrazku

Přehled - Ovládání - Makro

Rychlý start | Tipy Realmů | Několik prvních úrovní | Charakter schopností | Charakter Titulů | Ovládání | Boj
Questy | Bojové mazlíčci | Malý mazlíčci | Základy mobů | NPC | Systém odpočinku | Vysvětlivky | Kadeřník

 

Průvodce Makra

Voice Chat | Chat (Celkový přehled | Úprava | Další | Otázky a odpovědi | Vysvětlivky příkazů)
Emoce | Makra (Průvodce Makra) | Lomítkové příkazy

V hře World of Warcraft s velikostí, složitostí, a širokostí s mnoha vlastností může být  přehlédnutý hráčům, včetně dlouhodobých veteránů, kteří hrají několik let. Dokonce herní důvěrně známé vlastnosti často mají dodatečné vrstvy složitosti, že mnoho hráčů nemusí používat nebo si byli vědomi.

Zde přejdeme k makru. V podstatě makra jsou řádky skriptu, který provází hru příkazy. Dovolí vám spojit vícenásobné akce do jednoho uživatelského přizpůsobovacího tlačítka, že můžete použít právě jako kouzlo nebo schopnost. Například, můžete vzít řetěz příkazů, že byste běžně mačkali jedno tlačítko po druhém, a spojili ho do jednoho tlačítka, který vykonává všechny v pořadí. Tyto užitečné nástroje mají schopnost k tomu, aby zlepšila a usměrnila vaši celou zábavnou zkušenost.

Makra mají cosi nabízet pro každého druhu hráče, příležitostní hráči a pokročilí uživatelé stejnou měrou, a makra se hodí různorodosti zábavných stylů a situací, jako vedení PvE raidu, bojující v aréně PvP, nebo jednoduše RP v Ironforge. Makra může být jedním z nejužitečnějších nástrojů ve vašem arzenálu pro PvE a PvP. Ušetří čas, spojuje vícenásobné akce, pomáhat komunikaci, a celkově udělá váš čas v Azeroth pohodlnější.
Naše Příručka Makra usiluje o přenesení mnoho z těchto vlastností na světlo. Začínající část bude sloužit jako úvod pro hráče pro nové makro, a pozdější sekce vysvětlí některé schopné skriptovací funkce makra z vyšších úrovní.

Vytvoření základního makra

Okno makra

Teď, když máme ustanovené jaké je makro, podívejme se na to jak vytvořit jedno. Je to nejvíce směřující přímo jak vysvětlit některé ze základních schopností makra.

Makra mají jejich vlastní podnabídku v okně Options. Zmáčknutí ESC nebo kliknutí na počítačovou ikonu na vzdáleném pravém spodním hlavním bar menu, a potom klikne na Macros tlačítko. Mělo by se objevit Create Macros okno. Můžete také napsat "/makro" nebo jednoduše "/m" pro předložení tohoto okno.

Okno má dvě tlačítka, jedno pro hlavní makra a druhé pro jednoho charakter-specifický. Můžete mít až 18 hlavních maker, které mohou být zpřístupnění jakýkoli z vašich charakterů, zatímco 18 charakter-specifických maker mohou být používaný jen jedním určitým charakterem. Charakter-specifický makro sloty jsou proto nejlépe používané pro race-specifické schopnosti makra. Makro sloty mohou být přepsaný kdykoliv, tak bez obav můžete experimentovat s různými makry. Všechny makra jsou uložená na vašem počítači: držte to v mysli, jestliže hrajete váš účet na vícenásobných počítačů.

Pod slotami je okno, které zobrazuje text vašeho aktuálního makra. A jednotlivé makro může mít až 255 znaků (včetně mezer) v textovém poli. A tlačítko "Change Name/Icon" je normálně pod tímto oknem, zobrazený vedle ikon makra. Avšak jestli vytvoříte vaše první makro, není tam tlačítko "Change Name/Icon" protože v okamžiku nejsou uložená makra. Pojďme to změnit!

Vaše první makro

Nejprve, vyberte "New" pro vytvoření nového makra. Další okno se bude objevovat s polem nahoře pro jméno makra. Jméno makra by mělo být tak krátké a popisné jak je to možné protože její jméno se bude zobrazovat samo na ikoně. Jméno makra bude vizuálně zkrácený na ikoně, jestliže je příliš dlouhé. Tak, zkrácení a zkratky jsou dobří kandidáti na jméno makra. Ve skutečnosti je možné zobrazovat makro bez jména, jestliže zadáte do jména makra prázdnou mezeru. Za účelem tohoto příkladu, nechejme použít "Greet".

Pod polem jmény je posuvná mřížka dostupných ikon pro makro. Zde jsou nějaké hlavní pokyny pro vybrání vhodné ikony:

  • Záležitost označení ikony nalezená v levém horním slotu automatický přiradí ikonu odpovídající první schopnosti neb kouzla v makru. Později půjdeme do většího detailu. Obecně, je to dobrá standardní vybraná ikona, zvláště jestliže nechcete procházet obrovský seznam. Můžete najít svoje vytvořený makro za letu přizpůsobit se jakýkoliv situaci, a jak čas může být podstatný!

  • Vybírejte ikonu, která je rozlišená abyste rychle rozpoznali a zpracovali, co bude dělat. Ikona připomíná účel makra k pomáhání pro snadnou identifikaci v zápalu boje. Dokonce abstraktní spojení mohou sloužit k tomuto účelu. Například, jestli hledáte ikonu pro oblíbené makro "Assist", mohl bys vybrat ikonu meče, štítu, nebo obrázek člověka - jakoukoliv, která vám pomáhá si je zapamatovat.

  • Jestli vybíráte ikonu, která odpovídá dalšímu kouzlu ve vašem arzenálu, vyplývající překrytí může vést ke zmatku. Avšak, jméno zobrazeného makra v jeho ikoně, můžete ještě rozlišit běžným Pyroblast a trinket/Arcane Power/Pyroblast makra.

Nyní záležitosti označení ikon. Všimněte si, že záležitosti ikon se může zdát už zvýrazněný. Nicméně, musíte ve skutečnosti kliknout na ikonu k umožnění vaši volby. Teď bys měl vidět slot makro vlevo nahoře v okně. Aktuálně vybrané makro je zvýrazněné, a jeho text je zobrazený v nařízeném okně dole. V tomto okamžiku makro nedělá nic: příkazové okno je prázdné. Bez jakéhokoliv textu, makro je jen prázdná ulita čekající na instrukce. Pojďme zadat nějaký text a věnujte makru smysl! Klikněte kdekoli v okně "Enter Macro Commands".

Zadejte tyto příkazy z dvou přidělených řádcích:

/greet
/say Hello all!

Potom co jste hotový s psaním příkazů, nemusíte potvrzovat nebo ručně ukládat: makro je aktualizovaný v reálném čase. Příště až se vrátíte do menu Create Macros, tak bude okno stejný, jako když jste odešli od posledního vybraného makra s jeho zobrazeným textem.

Přetáhněte ikonu dolu k prázdnému slotu ve vašem action baru. Měl bys vidět ikonu se zobrazeným jménem "Greet". Opět, toto jméno by měl být zkrácený, jestliže je příliš dlouhé co se hodí k ikoně. Ikona by měla zůstávat záležitostí označení, protože v makru není žádná kouzla nebo schopnosti.

Nyní pro chvilku pravdy: klikněte makro! Měl bys vidět váš charakter dávat radostný pozdrav každému v okolí, nebo určité osobě, kterou máte označenou.

Doplnění dalších příkazů

Další, necháme zkusit přidáním dalšího příkazu k našemu začínajícímu mistrovskému dílu. Nejprve, vybírejte běžně užívanou neagresivní schopnost pro váš charakter povolání, jako Stealth pro roguny nebo Devotion Aura pro Paladiny. Jděte zpět k vašemu oknu makra, a měl bys vidět ještě vaše zobrazený makro Greet, jak jste odešli.

Nyní, vložte tuto novou schopnost na horu k příkazovému oknu, tak jak je vhodný s novou první řádkou makra::

/cast Stealth

"Stealth" by měl být nahrazený s jakoukoliv vybranou schopností, s mezerami mezi slovy jestli jméno schopnosti je víc než jedno slovo: například "Greater Heal". Ujistěte se, že je jméno přesně tak že se objeví ve váš spellbook, nebo to nebude uznaný. Jestliže jsou vícenásobné ranky schopnosti dostupné, makro bude automaticky používat nejvyšší rank známý vašim charakterem. Když jste dokončili, zavřete okno makra a podívejte se na vaše okno makra v Action baru. Jestliže jste vybrali označenou ikonu, jestliže to je automaticky změněný z označení ke vhodné ikoně pro tuto schopnost!

Klikněte na nové makro, a sledujte, jak váš charakter vykonává současně akci s pozdravem. Cool!

To je vše pro úvod do makra. V další aktualizaci, půjdeme do více možností na druhy makra, které můžete vytvořit pro kouzla a schopnosti, předměty, cíle, a komunikaci.

Mnoho použití základního makra

V naší první části, jsme pokryli základy jak vytvořit jednoduché makro, ale to byla právě špička ledovce. V této části, budeme kryt nejběžněji užívané funkce maker: používání a vybavení předmětů, kouzlení kouzel a schopností, chytré označení, a zlepšování komunikace. Budete mít pole jasných nových řádek maker v mžiku přes akční bar.

Používání, vybavování, a řízení předmětů s makry

Předměty jsou použitelné v makrech s /use přízrakem. Nic víc mumlající okolo vašeho batohu, aby našel zvláštní trinket, který potřebujete vybavit, nebo nemáte použivatelný na vašem action baru, zvláště kdy je málo času. Je zde několik metod a směrnic pro /use příkaz:

  • Používající předměty jménem s /use itemname, jako "/use Major Combat Healing Potion". Tento přímý formát podléhá stejným omezením jak /caste příkazem viděný dole, jako dokonale naučnou reprodukci jména předmětu. Přinejmenším nejsou zde žádné ranky, abyste si dělali starosti. Shift-kliknutí na prosté jméno přenosu. Jestli se pokusíte o toto makro s trinketem, který má "use" účinek, takový jako PvP trinket, makro bude první, který automaticky vybaví předmět, jestliže již není vybavený. Po vybavení trinketu počáteční cooldown vyprší, toto makro pak bude používat trinket, jestliže je znova zmáčknutý. Všimněte si, že jestliže jste v boji nebo jinak neschopný k přepínání předmětů, toto makro bude neschopný k funkčnosti.
  • Používající předměty, které máte vybavené ve slotu inventáře, je také možné používat s /use inventory slot příkaz. Slot je číslo, které se shoduje s jeho identitou ve hře. Nejčastěji použitelné předměty jsou trinkety, tak tento příkaz je nejvíce vhodný pro sloty trinketu: 13 a 14 (plný seznam slotů se ukazuje níže). Tudíž je makro aktivovaný, jakýmkoliv trinket je nahoře v trinket slotu by zahrnula příkaz /use 13. Batohy mají také číselné hodnoty, jak uvidíte v dalším příkladu.
  • Příkaz /use bag slot vás nechá používat předmět v určitém slotu batohu. Každý batoh ve vaší spodní pravé části "bag bar" má číselnou hodnotu od 0 do 4, začínající s hlavním batohem a postupujícího vlevo. Když napíšete dvě čísla oddělená mezerami, makro přebírá, že se odkazujete spíše na slot batohu než slot inventáře. Druhé číslo odpovídá jednotlivému slotu batohu, začínání z 1 a pokračování do posledního slotu v batohu. Slot 1 v daném batohu je vždy nejvyšší a levém krajním slot z toho batohu, a pořadí pokračuje doprava do konce každé řady, v které bodu vzor pokračuje ve spodu řady. V 16-slot batohu, sloty jsou přiřazené tímto způsobem:
    1 2 3 4
    5 6 7 8
    9 10 11 12
    13 14 15 16
  • Pro příklad praktického použití pro tento příkaz, řekněme, že máte vždy vaši vodu nebo jídlo na levém vrchu slotu ve vašem levém krajním batohu. Můžete vytvořit makro s "/use 4 1" k jedení nebo pití cokoliv je v tom slotu. Toto zvláštní makro ukazuje, jak makra mohou uchovat cenné nemovitosti na akčních barech. Namísto zabírajících vícenásobných slotů s různými druhy a ranky s vodou a jídlem, mohl bys upevnit vícenásobné druhy do jedné ikony makra.
  • Nakonec, makra můžete vybavit zvláštními předměty jménem, a vybaví je k zvláštními sloty inventáře, kdy potřebujete.  Příkaz /equip pracuje podobně s /cast a /use příkazy. Připojíte předměty určitým jménem, a makro uchopí z batohu a vybaví do jeho standardního slotu: "/equip Nightstaff of the Everliving". Související příkaz /equipslot určuje zvláštní slot inventáře k výbavě předmětu: "/equipslot 12 Naaru Lightwarden's Band" dá prsten do nižšího slotu pro prsteny. Užitečnost tohoto příkazu se projeví při vybavení více předmětů, který by jinak byli umístěný do stejného standardního slotu, jako jsou prsteny, trinkety, a jednoruční zbraně. Například, jestliže jste vytvořili dvě makra "/equip Garona's Signet Ring" a "/equip Ring of a Thousand Marks" v tomto pořadí, a potom stisknete dvě makra po jednom, Ring of a Thousand Marks by se jednoduše vyměnil za Garona's Signet Ring místo toho, aby byl umístěný ve druhém ring slotu. Příkaz /equipslot se vyhne předmětu "přepsáním", který jste právě možná zpozorovali ve hře, jestliže jste vůbec zkusili vybavit dvěma prsteny jednoduše pravým-klikáním jeden po druhém.

    Následující aktuální seznam v inventáři slotů a jejich číselných hodnot je zde:
    • 0 = ammo
    • 1 = head
    • 2 = neck
    • 3 = shoulder
    • 4 = shirt
    • 5 = chest
    • 6 = belt
    • 7 = legs
    • 8 = feet
    • 9 = wrist
    • 10 = gloves
    • 11 = finger 1
    • 12 = finger 2
    • 13 = trinket 1
    • 14 = trinket 2
    • 15 = back
    • 16 = main hand
    • 17 = off hand
    • 18 = ranged
    • 19 = tabard

Makra pro kouzla a schopnosti

Jak jsme viděli v předcházející uvedení do maker, příkaz pro použití kouzla nebo schopnosti v makru je /cast. Jednoduše druh "/cast" následovaný jménem kouzla v textovém poli, jako /cast Entangling Roots(Rank 1)". Avšak, příkaz /cast podléhá následujícím pravidlům:

  • Jméno kouzla musí být vložené přesně, jak se zobrazuje ve hře a to pravopisně, rozdělené a vše - tak jako "Power Word: Shield"
  • Jestli chcete používat zvláštní rank, musíte to zahrnout v závorce, tak jako "Shadow Bolt(Rank 3)"
  • Jestli není žádný zvláštní rank, makro bude automaticky kouzlit nejvyšší rank známý vašemu charakteru.
  • Můžete podržet Shift a kliknout na kouzlo ve vašem spellbooku, zatímco jsi v okně Create Macros pro rychlou a zaručenou bezchybný přesun textu.

Příkaz /cast zahrnuje veškeré použitelné-hráčské schopnosti, včetně účinků, které jsou považované za schopnosti namísto kouzel, jako Mortal Strike, Backstab, a Battle Shout. To také zahrnuje schopnosti postav, jako Shadowmeld, Will of the Forsaken, a Escape Artist. Dále ještě příkaz /cast může být používaný pro ovládání petů. Jednoduše zadáte jméno schopnosti peta podle "/cast", a makro rozpozná jako schopnost peta. Jako u hráčských schopností, každé ne-pasivní schopnosti pet spellbooku může být vykouzlený přes makro, včetně základních schopností jako Attack.

Příkaz /cast v makrech může spojit vícenásobné kouzlení schopnosti a kouzla do jednoho makra, vyžadující k několika omezením. Kvůli základním herním mechanismů, které řídí použití těchto kouzel a schopností, přímý seznam příkazů /cast nebude často pracovat. Kouzla s časovým kouzlením nemůžou jednoduše připoutané jeden po druhém s /cast, a okamžité kouzlící kouzla jsou ovlivněná globálním cooldown. Změny způsobu najdete v patch 2.3, jako dávat okamžitá kouzla připoutané v makrech (viz níže příklad), ale tato záležitost významu oprávnění pokrývá jak za sebou jdoucí spellcasts funkci předtím změnu. Proces zahrnuje použití /stopcasting příkazu.

  • Příkaz /stopcasting pracuje jenom ve spojení s okamžitých kouzel a schopností, které ne pouští globální cooldown. To zahrnuje trinkety a další předměty, které mají "on use" schopnost. Experiment s vaším vlastním arzenálem okamžitých kouzel a schopností k vidění, které nespouštějí globální cooldown.

  • Používání /stopcasting poté příkaz /cast použitím okamžité schopnosti se jedná jako buff dohromady s vícenásobným /casts, a dovoluje makru jako následujícímu příkladu ke správné funkčnosti:

    • /use Abacus of Violent Odds
    • /stopcasting
    • /use Bloodlust Brooch
    • /stopcasting
    • /cast Bestial Wrath
    • /stopcasting
    • /cast Intimidation
    • /petattack

Toto makro kombinuje dvě schopnosti trinketů, dvě okamžité schopnosti Beast Mastery, a příkaz útoku peta do účinného "I win" comba. Všimněte si, že z patch 2.3, makra tohoto typu již nepožadují /stopcasting buff mezi kouzlením. Jediný zbývající požadavek je to, že aktivovat kouzla s příkazy /cast nikoliv spouštění globálního cooldown.

  • Začátek makra s příkazem /stopcasting jedná jako "emergency stop" aby vám dovolil používat schopnost nebo kouzlo ihned. Například, makro paladina přeruší spellcast, jako Holy Light, a aktivuje Divine Shield:

    • /stopcasting
    • /cast Divine Shield

    Bez příkazu /stopcasting, přepíná tlačítko Divine Shield během dalšího vykouzleného kouzla při kouzlení bude mít za následek zprávu o chybě "Another action is in progress".

Označování makrem

Příkaz /target mění nebo přiřadí váš cíl v makru. Možná jste používali příklad /target na vlastní v herním světě, zkusit lokalizovat blízkého hráče nebo NPC jménem - jako "/target Hogger". Můžete také používat tento příkaz a varianty v makrech, zvláště spolu s dalšími příkazy maker jako "/cast." Půjdeme do větších podrobností na označování v makrech v další části tohoto průvodce, ale zde jsou nějaká základní vodítka a příklady:

  • Používání "/target" následovaným jménem najde nejbližšího hráče, monstrum, nebo NPC, které mají odpovídající jméno, který jste zadali a jak je bytost v jisté blízkosti. Avšak, hledání jmen nerozliší hráče nebo bytosti ovládané počítačem, ani nerozlišuje živé a mrtvé. Navíc, jestli není přesné porovnání pro jméno poblíž, můžete se dostat do označení bytostí s podobným jménem místo toho.

  • Namísto označení jména bytostí, si můžete si vybrat za označení vaši cílovou jednotku s ID. Zde je běžně částečný seznam jednotek s ID:

    • player = běžný hráč
    • pet = běžný hráčský pet
    • party# = čČlenové party s hodnotovou pozicí v uspořádání party (mimo samostatného hráče), kde # je číslo 1, 2, 3 nebo 4
    • partypet# = peti členů party s hodnotovou pozicí v uspořádání party, kde # je číslo 1, 2, 3 nebo 4
    • raid# = členové raidu s hodnotovou pozicí v raidu, kde # je hodnota z 1 až 40. # nemá žádný spojení, které je v partě daného člena. Navíc, raid1 je vždy raid vůdce, a poslední číslo v raidu je vždy samotný hráč. Tak že 25 lidí raid, raid25 by byl hráči ID.
    • raidpet# = peti členů raidu s hodnotovou pozicí v raid, kde # je hodnota z 1 až 40
    • mouseover = jednotka po najetí kurzorem myši je běžný ID. Tato jednotka ID je specifického použití v makrech léčení, abys mohl rychle léčit někdo po najeti kurzorem myši bez rušící aktuálního označení (obvykle main tank)

    Jestliže přidáte "target" na konci jakéhokoliv z těchto ID jednotek, budete odkázání na bytosti cíle: například, "playertarget."

  • Běžně používaný macro /assist může být mezi první vůbec kdy vytvořený, obvykle na požádání od jiného hráče v situaci party. Nejjednodušší forma je "/assist player name", ačkoli můžete použít jakýkoli z ID jednotky viděný nahoře. Toto makro je často používané pro usměrnění focus fire attacks a je extrémně užitečný v PvP a PvE.

  • Proměnitelný %t může být použitý v makrech k signalizování vašeho aktuálního cíle. Toto proměnná je užitečná pro společná makra: to vypustí, vaše běžné cílové jméno do kohokoliv jste mluvili. Najdete příklad v další části.

  • Příkaz /targetlasttarget přepíná váš cíl k hráči nebo monstrum, které jste zaměřili na naposled. To může být docela užitečný v situacích, kde rychle přepnete mezi dvěma cíli, které jsou daleko odděleně, takové jako při léčení dalšího hráče před přepínáním zpět na main tanka.

  • Nějaké dodatečné příkazy označení zdvojí standardní klávesové přiřazení, ale může být užitečný v makrech. To zahrnuje /targetenemy, /targetfriend, /targetparty, a /targetraid. Podobný standardní funkce klávesou "Tab" a "Ctrl+Tab", tyto příkazy budou cyklovat skrz pole hráčů nebo monstra zahrnutý příkazem. Pro cyklování v opačném (příbuzný se Shift+Tab), jenom přidá 1 podle příkazu. Příkaz /targetparty může být užitečný pro vykouzlení buffů: například, hromadné makro "/targetparty /cast Power Word: Fortitude" bude cyklovat skrz priest partu a kouzlí tento buff na každé členy v partě.

Komunikační makra Party a Raidu

Dobrá komunikace je extrémně důležitá ve World of Warcraft, zvláště v náročné souvislosti raidů, PvP, a další situaci, kde kolektivní práce je rozhodující pro úspěch. Makra mohou udělat váš život v důsledku snadnější.

Naše úvodní příkladové makro bylo například používání dvou společenských příkazů ve stejném makru. Možná jste zpozorovali, že příkazy v makru jsou provedené současně. Avšak, jak jsme viděli, mnoho příkazů maker podléhající omezením jako global cooldown na kouzlech a schopnostech; tak, vícenásobné příkazy nemohou být vykonaný současně. Společné příkazy nejsou podřízený takovým omezením, a tak je můžete spojit do jakéhokoliv makra pro vaši partu, ve které něco děláte. Navíc, samostatná komunikační makra mohou dát raidu nebo partě rozhodující odezvu a směr v boji. Zde jsou nějaké příklady:

  • Vůdce raidu může udělat nekonečné varianty ohlašovacích maker používání "/rw" následovaný požadovanou zprávou. Všeobecné nájezdové instrukce jako "/rw Attack now!!" nebo "/rw Hold DPS" jsou velmi běžně používaný, jako jsou boss-specifická makra, oznamuje celému raidu přicházející útoky a koordinačního pohybu. Tady je příklad boss-specifické makro od Shade of Aran's odporné kouzlo Flame Wreath: "/rw casting Flame Wreath, NEPOHYBUJTE SE!!"

  • V PvP, zvláště v rychlých bitvách arény, mající dobrá komunikace může významně přispět k vítězství nebo porážkou. S příkazem /p v makru, můžete udržet vaše hodnoty kamarádů v důležitých situacích. Můžete použít tento příkaz, aby varoval jiné, když vás dav ovládá nebo používání důležitý cooldown, nebo ujistit váš tým aby napadl stejný cíl. Například, paladin v aréně si může udělat makro podle plánu "/p Curse of Tongues - decurse please!"

  • Všeobecné partě hry, makra pomohou obecné týmové práci a šetřit čas. Například, jestli jste mág, můžete přinášet prospěch z maker informující partu, při kouzlení cíle do ovce, při kouzlení portálu do města, a kdy jste otevřeli podnikání ve vodní rozdělávající sekci. Tady je příklad makra, nějaký warlock by mohl použít v partě, který člen party přivolává a ten další člen party může pomoct:

    • /cast Ritual of Summoning
    • /p Summoning %t, please assist.

Je to vše, co se týče Macro Průvodce. V další aktualizaci půjdeme do větších detailů na vyšších úrovních funkce maker, včetně voleb makra, podmínečný způsoby a focus.

 

 

Účinný kreatin pro nárůst svalové hmoty