WoWka

Bez obrazku

Menu

Průvodce pro začátečníky

Achievements

Historie
Patch
Mapa stránek
 

Hra

Úvod do hry
Přehled
Rasa
Povolání
Profese
Frakce
Předměty
Doprava
Svět
Města
Lokality
Dungeony a Raidy
Průvodce hráče
Player vs. Player
F. A. Q.
 

Datadisky

Mists of Pandaria
Cataclysm
Wrath of The Lich King
Burning Crusade
 

Sekce

Kouzla Cataclysm

Kouzla Cataclysm Pets

Kouzla WotLK
Kalkulátor talentů EN

Bojový peti

Eventy
 
Bez obrazku

Přehled - Questy

Rychlý start | Tipy Realmů | Několik prvních úrovní | Charakter schopností | Charakter Titulů | Ovládání | Boj
Questy | Bojové mazlíčci | Malý mazlíčci | Základy mobů | NPC | Systém odpočinku | Vysvětlivky | Kadeřník

 

Questy

Základy | Úrovně | Manažér | Daily Questy

Jako zábavný způsob, jak se dozvíte více o Azeroth a postupovat dějovou linií, questy tvoří základ World of Warcraft zkušenostní dobrodružství. Z jednoduchých úkolů jako sbíraní zásob pro místního kováře komplikovaným úsilím jako infiltrují pevnost zamořeného kultu, questy jsou stabilizovaná zdroje rizik a odměn pro charaktery každé rasy.

Díky jejich širokému okruhu složitosti a naprostých čísel, questy ustavičně poskytuje hráčům poutavý a hodnotný výzvami, bez ohledu na to jak často hráči mohou hrát každý den. A zatímco mnoho questů může být dokončený jednotlivými hráči relativně rychle, jiní mohou požadovat více hráčů společně dobrodružstvím na týden nebo více.

Vykonávání aktuální práce zapojené pro quest má své vlastní odměny, ale dodatečné bonusové zkušenostní body obvykle odměněný jeden charakter zprávy k vhodnému NPC (ne-hráčskému charakteru) pro zakončení questu. Charaktery mohou také přijmout peníze a/nebo magické předměty výměnou za dokončení questů, nezmiňují se obchodní dovednostní recepty, kouzla, buffy, a mnohem víc. Také, World of Warcraft uvádí přizpůsobivý systém odměn: hráči jsou často schopní, aby zvolili výběr odměn questu, pro nejlepší oblek jejich charakteru nebo jejich chutě.

 

Vyhledávání questů

Questy jdou snadno najít a získat. Nejčastěji, hráči musí jednoduše mluvit s NPC s vykřičníkem (!) nad jeho hlavou. Vykřičník signalizuje, že ten určitý NPC má dostupný quest. Otazník (?) nad hlavou NPC dělá snadnější pro hráče, aby viděli, ke kterému NPC se musí vrátit, aby dokončili jejich questy. Jsou zde také ukazatele působící hráčům aby věděli, kteří NPC budou mít questy dostupné v blízké budoucnosti. Řada dalších způsobů jak aktivovati questy co existuje ve hře, které budou zanechaný hráčům k objevení.


NPC se žlutým vykřičníkem může mít jeden nebo více dostupných questů.


NPC se žlutým otazníkem znamená, že můžete odevzdat quest.


NPC se šedivým vykřičníkem nemůžete vzít dokud nebudete mít vyšší úroveň.

Quest Log

  

Questy, které byly přijaté, se objeví v hráčském quest logu, barevná obtížnost úrovně. Detaily každého přijatého questu -- včetně požadavek questů, které NPC mluvit s trochou požadavků, a odměny budou k dispozici snadno přístupní v logu. Questy můžete kdykoliv zrušit, a mohou být snadno získané. Nadto, questy jsou rozdělené podle seznamu regionu, aby pomohly hráčům identifikovat směr dokončení v závislosti na to, kde náhodou jsou na světě.

 

Upozornění Questu

  Questy jsou na téma k určitým oblastem. Například, questy nalezený v Undead regionech v Azeroth jsou hodně odlišné od těch nalezený v Human regionech.     Questy mají často více voleb odměny. Hráči si mohou vybrat odměnu, která je většinou zajímá.
 
  Questy pomáhají hráčům prozkoumávat svět, postupně vedoucí do nových oblastí. Toto pomáhá hráčům obeznámit se s jejich okolím ve správném kroku a otvírá nové výzvy pro ně, jak oni prozkoumávají jejich hranice.     Jedno krokové questy jsou dostupné pro rušné lidi bez hodně času hrát, a velký, více část questů, která jsou také dostupné a budují impozantním shrnutí.
 
  Mnoho skvělých věcí mohou být nalezený jenom při dokončení jistých questů.

Příklad Questu

Resting in Pieces
Přijatý: Silverpine

Mass Graves, jihozápad od Garren's Haunt, bylo udělané, aby vyhovělo ...úchvatném...počtu smrtí trpícího Tirisfalu, kdy byl poprvé zamořený. Těla v těchto hrobech byla doposud ušetřená undeath, ale Scourge nyní pošle Rot Hide Gnolls zjistit mrtvoly a používat je k jejich zesílené armády.

Na přání Brill's Magistrate Sevren, je váš úkol dvojitý: zabít Rot Hides v Mass Grave a Garren's Haunt, a nasbírat z nich Embalming Ichoru, které jim dává život.


[ Liberating the Mass Graves ]
 
Váš úkol je téměř kompletní, klečící na zemi vyšetřovat nedávno zabitého Rot Hide Graverobber. Na jeho červovité mrtvole visí malý měšec zlata, a svíraný v jeho rukou najdete groteskní typ oddělené hlavy -- hlava která vypadá jako by chtěla něco říct...
[ A fallen Gnoll carries a severed head ]
 

Nevypadá jak hnijící kůže. Dobrý. Jsem ztratil naději...

Mé jméno je Alaric, a já jsem byl jenom Thule's hlavní zaměstnanec a bodyguard. On používal jeho kouzlo k "ochraně" z mé nákazy nemrtvých, ale místo toho jeho kouzlo mi vzalo život, z kterého nemohu uniknout. A po vytvoření prokletý rot hide gnolls, Thule mi setl hlavu... a dal mojí hlavu ke gnollům jako hračku.

Prosím, vezměte mě k mému tělu. Já věřím, že gnolls je skrytý v Fenris Keep, blízko stáje, v neoznačeném hrobě.

 

[ It speaks! ]

Hlava Alaric volá sama a vyzívá odnést ke zbytkům jeho těla. Podle Alaricovo oddělené hlavy, jeho jednorázové poražené zvíře nyní leží v hrobu nacházející se blízko stájí Fenris Keep. Cítí možná malý kus lítosti pro hlavu, laskavě se rozhodnete přijmout quest a tak začít cestu do tvaru půlměsíce Fenris Isle, lokalizovaný na jih od Undercity, uvnitř Lake Lordamere.

Více sluhů Scourge zdvihli tábor ve Fenris Keep. Po bojující vaší cestě do stájí, najdete mělký hrob, který odpovídá popisu danému od Alaric, obsahující zbytek jeho osoby. Nadšený opětným sjednocením, Alaric se spěšně spojí znovu s je ho anatomií. On vám dává jeho díky stejně jako pár bot, které již nebude potřebovat. Tento quest je u konce, ale Alaric má další využití pro vaše schopné tělo ochotný pomáhat mu.


[ A reunion of body and mind ]

 

 

„Kdy se nudíme lépe než v kruhu rodiny?“ Oscar Wilde