WoWka

Bez obrazku

Menu

Průvodce pro začátečníky

Achievements

Historie
Patch
Mapa stránek
 

Hra

Úvod do hry
Přehled
Rasa
Povolání
Profese
Frakce
Předměty
Doprava
Svět
Města
Lokality
Dungeony a Raidy
Průvodce hráče
Player vs. Player
F. A. Q.
 

Datadisky

Mists of Pandaria
Cataclysm
Wrath of The Lich King
Burning Crusade
 

Sekce

Kouzla Cataclysm

Kouzla Cataclysm Pets

Kouzla WotLK
Kalkulátor talentů EN

Bojový peti

Eventy
 
Bez obrazku

Přehled - Systém odpočinku

Rychlý start | Tipy Realmů | Několik prvních úrovní | Charakter schopností | Charakter Titulů | Ovládání | Boj
Questy | Bojové mazlíčci | Malý mazlíčci | Základy mobů | NPC | Systém odpočinku | Vysvětlivky | Kadeřník

 

Systém odpočinku

Modifikátor systém odpočinku dává hráčům časově omezenou prémii k bojování (PvE) zkušenosti. Systém odpočinku je postupně získávaný, zatímco jste odhlášený ze hry, nebo když váš charakter je umístěný ve městě či hostinci.

Systém Odpočinku

       Zatímco v systém odpočinku, hráči dostávají 100% bonus zkušenostních bodů. Modifikátor systém odpočinku ovlivňuje jen zkušenost vydělanou ze zabíjení monster. To nepůsobí na zkušenost vydělanou z quest odměny nebo dalších zkušenostních odměn ve hře.
  Když hráč odpočívá ve městě nebo v hostinci, získá ostatní bonus ve velmi pomalém poměru, ale čtyřikrát rychlejší než když se hráč odhlásí ve městech nebo hostincích. Osm hodin odpočinku bude prokazovat jednu "bublinu" bonus odpočinku. V některém daném čase, hráči budou schopní nahromadit maximum až 30 "bublinek" hodnotný bonus odpočinku, která překládá do přibližně 1.5 úrovně hodnotně odpočinuté hry (před charakterem vrací k normálnímu systému odpočinku).
  Všimněte si, že zatímco váš charakter odpočívá, můžete hrát s dalšími charaktery na vašem účtu. Každý charakter má vlastní systém odpočinku.
  Není zde žádný trest po brzy opuštění hospody. Jste stále sběrač bonusu zkušeností, zatímco jste v hospodě nebo městě.
  Když změníte systém odpočinku vaši aktuální úrovně, zvláště se rozdělení objeví na vašem zkušenostním baru, bar sám změní barvy. Můžete také kontrolovat váš systém odpočinku přesunem kurzoru přes zkušenostní bar. A v okně informaci se bude objevovat ukazování na aktuální systém odpočinku.
  Při navštěvě jedené z desíti hlavních měst (Darnassus, Ironforge, Orgrimmar, Stormwind, Thunder Bluff, The Undercity, Exodar, Silvermoon, Shattrath, a Dalaran City), hráči nepotřebují jít do hospody k odpočinku. Při odpočinku v jiných lokacích mimo hlavních měst, musíte být v hostinci v malých městech.

Inns and Hearthstones

Inns
       Hospody se nacházejí v každém hlavním městě a mnoho vesnic.
  Kdykoli hráči vstoupí hlavního města nebo hostince nebo odhlášení v hlavních městech nebo hostincích, bude efekt "resting (odpočívání)", které poznáte podle žlutě orámovaného portrétu.
 

Při odhlášení v hospodě, budete schopný okamžitě odejít ze hry nebo při ukončení hry nebudete muset čekat 20 sekund, než vás to odhlásí či vypne hru.

  Když se hráči přihlásí k hraní na další den, jejich odpočinutý charaktery budou bez škodlivých účinků z některých ohavných debuffů z předešlého dne. Na druhé straně, buffy nebudou zanikat před jejich normálním termínem. Odhlášení se pozastaví časovače pro všechny pozitivní buffy.
Hearthstone


      
Hráči také používají Hearthstones (předmět v inventáři) k vykouzlení kouzla něco jako teleport, který vás vrací tam, kde máte aktivní Inn. Vykouzlení trvá nějaký čas, při boji nemůžete použít kamen.
  "Lokalizování" u hospodského (Innkeeper) si můžete aktivovat Hearthstone, pokud použijete kamen, tak vás automaticky hodí tam, kde jste si Heartsthone aktivovali. Jestli hráč nemá Hearthstone, hospodský mu ho poskytne zadarmo.
  Protože Hearthstones nechá hráčům rychlý návrat do města, hráči mohou použít jenom k navrácení do města k prodávání předmětů, obchodování nebo trénování. Avšak, Hearthstones může být použitý jen jednou za 30 minut.


  Začínající hráči mají Hearthstones automaticky daný v inventáři.

 

 

„Kdy se nudíme lépe než v kruhu rodiny?“ Oscar Wilde