WoWka

Bez obrazku

Menu

Průvodce pro začátečníky

Achievements

Historie
Patch
Mapa stránek
 

Hra

Úvod do hry
Přehled
Rasa
Povolání
Profese
Frakce
Předměty
Doprava
Svět
Města
Lokality
Dungeony a Raidy
Průvodce hráče
Player vs. Player
F. A. Q.
 

Datadisky

Mists of Pandaria
Cataclysm
Wrath of The Lich King
Burning Crusade
 

Sekce

Kouzla Cataclysm

Kouzla Cataclysm Pets

Kouzla WotLK
Kalkulátor talentů EN

Bojový peti

Eventy
 
Bez obrazku

Přehled - Základy mobů

Rychlý start | Tipy Realmů | Několik prvních úrovní | Charakter schopností | Charakter Titulů | Ovládání | Boj
Questy | Bojové mazlíčci | Malý mazlíčci | Základy mobů | NPC | Systém odpočinku | Vysvětlivky | Kadeřník

 

Základy mobů

Agresivní Mobové
Zde jsou tři hlavní druhy stavu mobů:

Aggressive - Agresivní mobové budou napadávat, když vstoupíte do jejich označeného nepřátelství. Můžete poznat agresivní cíle červenou barvou ve jménu okna (cílové okno).

Neutral - Neutrální mobové, takových mnoho divokých zvířat, nebudou útočit, jestliže je nenapadnete jako první. Můžete poznat neutrální cíle žlutou barvou ve jménu okna (cílové okno).

Friendly - Nemůžete napadnout přátelské cíle. Například jsou to členové party a NPC ve vaši frakce. Můžete poznat přátelské cíle zelenou barvou ve jménu okna (cílové okno).

Aggro Dosah
Každý Agresivní Mob má dosah nepřátelství, v neviditelném kruhu kolem moba. Vstupování dosahu aggra mobů bude provokovat, že zaútočí. Velikost dosahu aggro mobů je založený na rozdílu úrovně mezi vámi a mobem.

Solo vs. Družina
Samotní mobové nemohou přivolat na pomoc člena ze stejného druhu, jestliže jsou napadení. Například, většina kanců se nestarají, jestli napadnete dalšího kance. Družina mobů, jako murlocs, budou volat o pomoc. Jestliže ostatní mobové stejné spojenecké sítě jsou kolem, tak si budou pomáhat navzájem.

Obrovský seznam (nenávisti) Hate/Průběh
Jednou začal boj, mobové sledují poškození udělaný na ně a také sledují kouzlení kouzel. To zahrnuje léčivá kouzla, nebo kouzla, která dává buff dalšímu členu party. Obecně, mob bude útočit na hráče, který je aktuálně na nejvyšším seznamu nenávisti. Toto je v pořádku jestli chcete moba napadnout; avšak jestliže jste kouzelníci, tak si většinou nepřejí stát se největší nenávistí. Pro oddělení, další člen party musí dělat větší poškození k mobu nebo jinak způsobit větší hrozbu, že mob napadne druhého člena party místo něj. Budete také potřebovat ihned zastavit akce, které udělají moba rozhněvané, jako kouzlení více kouzel, nebo útočení na moba. Jenom další člen party bude udělovat dost poškození nebo udělat moba dost rozhněvané, aby přesměroval jeho pozornost, že můžete pokračovat ve vašem útoku na tom mobu.

Domáhání Mobu
První hráč nebo parta až poškodí moba, bude "vypuštěn" mob. Když mob umírá, tak hráč nebo skupina dostane zkušenost a vybrání ze zabití. Další hráči budou schopní říkat, jestli monstrum je jeho, protože portrét bude šedý. Hráči jsou volní pro pomoc v zabíjení, hráči, který bojuje s mobem, ale nepřijmou žádnou zkušenost nebo vybrání ze zabití. Dokonce s pomocí, hráč nebo skupina, kdo zpočátku zaútočil na mob získá plnou zkušenost ze zabití. V situacích, kde je moc vyšší úroveň hráče s pomáháním se zabitím, některá zkušenostní odměna bude snížená.

Prchání od mobu
Budete rádi, když většinu času budete utíkat pryč od mobů, jak si zvyknete na bojování ve World of Warcraft. Běhání neznamená stydět se: měl bys vždy běhat, jestli čelíte mobu, který je příliš silné, nebo jestliže jste si uvědomili, že nemáte dost Života nebo Mana k boji s aktuálním mobem. Utíkat pryč! "/v flee"! Jenom mob budou vás pronásledoval na určitou vzdálenost za mající a pak se vracejí do jeho originálního bodu. Avšak v dungeonech, mobové nezastaví svoje pronásledování.

Léčení Mobu
Některý mobové se mohou sami léčit, jako se mohou některý hráči. Budete potřebovat přerušit jejich léčení, nebo je rychleji zabít silnými útoky předtím, než se mohou vyléčit. Znázorněním, nejlépe je použít schopnost omráčit, pro tuto situaci.

Buffy a Debuffy Mobů
Jako hráči, tak mobové mají buffy na sebe k dělání více silného. Můžete objevit toto sledováním na nich "buff up", nebo čtením combat logu a obrazovku pro výsledky boje. Kdykoli je to možný, používejte schopnost dispel na moby k odstranění jejich buffů. Navíc, mobové mají často zvláštní útoky, které umístí "debuff" na vašem charakteru.

Kouzlení Mobů
Kouzlení mobů, jako jsou mágové, jsou velmi nebezpeční, jak mohou udělat značnou velikost poškození v krátkém čase. Naštěstí, jsou znázorněné slabší než mobové, co se spoléhají na fyzické útoky a jsou tak rychleji vyřízené. Nejprve útočte na kouzelník, a zkuste je omráčit, jestli je to možné k chránění od vykouzleného kouzla.

Prchající Mobové
Některé mobové se pokoušejí utéct, když jsou blízko smrti, často směrem k dalším mobům. Měl bys používat schopnosti, které je chrání od posunování nebo je zpomalovat - nebo jednoduše zabít co nejrychleji jakmile se pokouší utéct.

Bojování vyšší úrovní mobu
Hráči budou nacházet těžší boje s moby, které jsou hodně vyšší v úrovni než hráči. Šance hráče na zásah a poškození "crushing blows" je snížená, zatímco mobova šance na úder a poškození "crushing blows" je zvýšená.

Obnovení mobu
Mobové se znova objevují v jistém množství času potom, co byli zabité. Čas na znova objevení se široce mění, z několik málo minut a v dungeonech a raidech ve vysoce několik hodin. Ve snížené oblasti úrovně mobové nebudou ihned napadat hráče, jak se obnoví.

Vyhýbání - Evading
Mobové "evade (výhyb" když jsou uvázaná nebo kdy nemohou dosáhnout na cíl. Při vyhýbání nemohou být napadený a rychle budou obnovovat zdraví a manu.

 

 

„Láska vdaných žen je nejcennější na světě, manželé o tom ovšem nevědí.“ Oscar Wilde