WoWka

Bez obrazku

Menu

Průvodce pro začátečníky

Achievements

Historie
Patch
Mapa stránek
 

Hra

Úvod do hry
Přehled
Rasa
Povolání
Profese
Frakce
Předměty
Doprava
Svět
Města
Lokality
Dungeony a Raidy
Průvodce hráče
Player vs. Player
F. A. Q.
 

Datadisky

Mists of Pandaria
Cataclysm
Wrath of The Lich King
Burning Crusade
 

Sekce

Kouzla Cataclysm

Kouzla Cataclysm Pets

Kouzla WotLK
Kalkulátor talentů EN

Bojový peti

Eventy
 
Bez obrazku

Průvodce hráče - Party/Raidy

Guilda | Party/Raidy

 

Pulling

Role | Hledat Partu | Dungeon Finder | Etiketa | Tipy Party | Pulling | Crowd Control | Skupiny Raidu | Tipy Raidu

Pojem "pulling" bylo zdokonalený v dalších hrách a provozuje se na World of Warcraft. Představa hráče v partě, známý jako " the puller", napřed průzkumník nalézá další monstrum nebo monstra, a přináší je zpátky do čekající skupiny. Parta bojuje a zabíjí ty monstra a potom proces opakuje. Toto je hodně bezpečnější metoda, než aby celá parta bloudila společně v nebezpečných lokalitách, kde by mohli vzbudit příliš mnoho monster.

Existence pulling v hře neukazuje, že je zde hodně táboření. Typicky jako skupina postupuje v oblasti nebo dungeonu se zastaví a přiláká blízké monstra k neutrální oblasti. Jakmile ty monstra jsou vyčištěná, budou postupovat dál. Hráči nejsou typicky nesedící v jednom umístění čekající na monstra k respawnu.

Puller
Pullers jsou obecně tankové jako Warrior nebo Paladin. Protože mají lepší úder a armor a může vzít skutečné bití. Je to požadované, protože musí vést monstra zpět do party. Kouzelníci by mohla být používaná jako puller, jestli jsou monstra snadná nebo nejsou schopný, aby je zasáhli se střeleckými útoky.

Další důvod je druh povolání mága, a je často špatný puller, kvůli rovnováze nenávisti/aggra nepřátelství, co zkusí dosáhnout v pullech party.

Jestli Mage pulluje s dlouhou vzdálenou schopností, monstrum přiběhne snadněji než s běžícím Warrior/Paladin a tělesný-pullováním nebo necháváním aggra na nich. Na druhé straně, jakmile dosahuje partě, jeho první cíl bude ten slabý druh Mága, kdo obecně dostane výprask, dokud těžké povolání tank může natáhnout úplně na sebe.

Není pouze puller, kdo dostává výprask, ale nejsou navržený k tomu, aby dostávali. Léčitelé ve skupině budou muset plýtvat větší silné léčení někomu, a potom musí přepnout cíl pro léčbu různé osoby, když osoba puluje.

Neuvádějte, že určité léčení a další schopnosti navržený jako 'chránění skupiny' bude potřeba být používaný častěji a nedá se zapřít, kdy jsou opravdu potřební. (například, jestli je pullovaný a bojování s monstry je v pořádku a potom je něco jiného, při aggru do party jako potulný monstrum).

Toto je hlavní faktor v proč se často tank stává pullerem tak, že aggro/hate začíná na osobě, která se chystá do 'tanku' (není to romantický?) monstrum, zatímco parta mlátí k smrti.

Hunters jsou také typicky používaný jako pulleři v dungeonech a raidech. Oni mohou používat Feign Death a také používat jejich pety k pullování monster. Mohou také označit cíle pro raid s Hunter's Mark, nebo mají speciální schopnost nastřelovat monstra pro tanka.

Místo kempení
První potřebujete k výběru místo kempovaní. Toto bude místo, kde sídlí parta a puller vede monstra zpět do boje. Je to nejlepší pro vybrané místo, které není hlídané monstry. Také si nechcete vybrat bod, který je uprostřed tábora monster. Tábor monster se může respown (kde monstra znovu ožijí) když právě bojujete s monstry, která může posunout bitvu k podpoře monstrům. Zkušení pulleři znají, které body jsou vhodné pro kemp. Podle bodu kempování byl určený, vyučovat partu zůstávat zde: "/v stay." Po zastavení party, jsou pulleři nyní schopní jít přilákat monstra.

Pullování
To je velmi důležitý vědět o dosahu aggra monstra. Tuto znalost může získat skrz zkušenosti. Jednoduše přistupte k monstru kousek po kousku, poklepejte klávesou vpřed. Sledujte monstrum pro jejich "excited - rozčílený" pohyb a zvuk kdy si vás všimnou. Pak budete vědět o tom, jak blízký se musíte dostat k monstru pro probuzení. Vždy musíte probouzet monstra v maximálním možném dosahu od monstra. Toto vám dává čas na to běžet zpátky k partě.

Jestliže jste omráčení, zakořeněný, nebo immobilized a můžete mít pochybnosti, které můžete přinést k vaší partě, informujte vaši partu, tak aby vás mohli přijít chránit.

To je také důležité nevracet se z příliš mnoho monster a nezabít celou partu. Jak získáte více zkušeností v pullování, tak se dozvíte, jaký je to nebezpečný "pull".

Potom co jste vzbudili monstra, otočte se a utíkejte zpátky směrem k vaší partě. Možná budete muset proběhnout kolem vaše umístěné party k táhnutí monstrum k vašim členům party. Ověřujte si, zda říkáte vašim tábořícím členům party, aby zůstali, kde jsou. Po zabitých monstrech, jděte dál a nalákejte nějaká další monstra.

Střelecké zbraně
Puller by měl mít nějakou vrhací zbraň nebo střelivo, které mohou používat "vzbudit" monstrum v jisté vzdálenosti. Toto vám bude dovolit pullovat monstra snadněji než právě chůzí až k nim. Dokonce Warriors mohou používat Thrown Weapons jakéhokoliv typu.

Pullování Melee Monstera
Pull Melee Monsters na přední část party tak, že střelecký členové party mohou střílet na ně. Jestli pullujete monstrum za vaší partu, vaši střelecký členové dostanou "failed - neúspěšný" zprávy o chybě.

Pullování Střelekých/Magických Monster
Monstrum bude jen pullovaný, kdy je puller mimo dosah monstra. Protože jsou střelecký, ne jako melee monstra, puller bude potřebovat běžet mimo partu při jednání vést monstrum doprostřed party. Někdy puller bude muset běžet daleko. Ujistěte se, že se za vámi drží monstra ve správném umístění. Pak se otočte a bojujte. Ověřte si, zda neslepě nevběhnete do dodatečných monster při útěku od ni.

Pullování k místu
Jestli se pohybujete k místu, jako ke konci dolu, budete muset pokračovat k pohybu vaším tábořícím bodem vpřed, jak jsou monstra vyčištěná. Puller by měl říct skupině, kdy se pohybovat a kde zastavit.

Vedení dlouhé vzdálenosti
To může být velmi náročný vést monstrum velmi dlouhou vzdáleností. Jakmile utečete určitou vzdálenost, od originálního umístění monstrum, tak se zastaví a vrátit se zpátky. Co musíte dělat, je příležitostně je poškodit při vedení je zpátky. Toto je udělá dost rozhněvaný, aby vás drželi pronásledováním.

Dodatečné informace pro Pullery
Napište "/v inc" pro udělování vaší partě poznámku, že monstra přicházejí. Můžete také jen napsat "inc".

Sledujte členům party zdraví a many bary. Jestli jsou slabé, nepullujte. Čekejte, dokud nejsou připravení před chůzí pro další běh. Jinak nemohou být schopný ovládat další skupinu monster.

Instrukce pro kempování členů party

  • Před vrácením pulleru, si vyberte pullera (F2-F5) a být připravený zmáčknout F k asistenci pro zaměřit se na správné monstrum. Jestliže si spletete, zmáčknutí V pro ukazování života baru monstra. Vyberte jednoho, který je nejvíce poškozený.
  • Sledujte poznámky pullerů, že monstra přicházející a byli připravený k boji. Zatímco čekáte, posaďte se k obnově many/životů nebo použijte jídlo/pití.
  • Léčit tanka předtím, než směřují zpět k pullu dalšímu monstrum. Dělejte to namísto léčení, kdy se vrátí s monstry ve vleku (pokud nejsou okolo umření). Jestli léčíte přicházejícího pullera monstra se vrhnout na léčitele a někdy je i zabijí.
  • Nepohybujte z bodu kempování, dokud neříká puller party pohyb.
  • Jestli se nějaké monstra objeví blízko bodu kempování, zatímco puller je pryč, ověřte si, zda jste ho informovali, aby nepřived zpět monstra. Můžete dělat toto napsáním "1 zde", "2 zde", "respawn", nebo "pop." Jestli neinformujete pullera, často se vrátí monstra a kombinace monster zabijí partu.
  • Zůstávejte trpělivý a nezkoušejte následovat pullera. Jejich práce je uchopit monstra, vaše práce je SEDĚT ZDE a ČEKAT.
  • Nepohybujte se dopředu, dokud puller neřekne nebo až neřekne, zastavte a bojujte monstrum.

Selhaný Pully
Vaše parta má možná schopnosti k jednání s příliš mnoha monstry, jako Sleep nebo Frost Nova, a měli by je používat. Jinak každý v partě by měl běžet a puller by je měl informovat pro běh. Další možnost je pro pullera jenom sebevražda a zemřít. Partu pak může přinést zpět k životu (elitní trik).

 

 

Housefit crossový trenažer pro domácí trénink